Zespół


Dorota Bieniek-Kaska

Prezes

New business & client services

Połączenie cech Erin Brockovich (siła, determinacja i konsekwencja) z urodą i charyzmą Kate Winslet. Ma 19-letnie doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych dla wielu marek i firm z branży m.in. medycznej, farmaceutycznej, kosmetycznej, AGD, finansowej, FMCG itd. Lider zespołów projektowych w międzynarodowych firmach i agencji PR, w tym przez ponad 10 lat na stanowiskach zarządczych, a od pięciu lat wykładowca na UW. Wierzy w siłę marketingu emocjonalnego, opartego na budowaniu relacji i zaangażowania. Wielbicielka pikantnych smaków i ciekawych osobowości. Wierzy, że zmiana jest jedynym stałym elementem w życiu, stąd pasja do nowych wyzwań.

Joanna Niemiec

Vice prezes

Strateg

Wizjonerka i kreatorka. W ułamku sekundy potrafi wpaść na genialny pomysł, który zmieni losy twojej marki. Kolekcjonerka nagród. Zdobyła liczne trofea za przeprowadzone kampanie, które zaplanowała jako strateg w Multi Communications i Hill&Knowlton (Kampanie CSR dla Banku BPS, marki Rexona czy marki Soplica, kampania społeczna dla marki Durex, komunikacja wewnętrzna dla "Gazety Wyborczej"). Joanna to zapalony nurek – ma stopień Ratownika Nurkowego i kończy kurs Dive Mastera - dlatego jeśli nie nurkuje w morzach i oceanach, to prowadzi kursy nurkowe w jednym z warszawskich centrów nurkowych.

Jacek Stalewski

Vice prezes

Ponad 20 lat doświadczeniaw reklamie. Pionier polskiej reklamy, który niemal przez dwie dekady potrafi utrzymać się w pierwszej lidze. Dyrektor Zarządzającyi Partner agencji Grandes Kochonos, czyli siostrzanej firmy LBR. Spiritus Movens (siła sprawcza): do nieuporządkowanego świata kreacji wprowadza biznesowy porządek. Zdobywca wielu nagród Effie oraz 3. miejsca AdMan Roku 2013. Chłopak z Woli, wyznający proste wartości wyniesione z podwórka. Łączy w sobie temperament warszawskiego cwaniaczka z profesjonalnym myśleniem o marketingu. Ma świetny kontakt z ludźmi, każdemu potrafi sprzedać dosłownie wszystko.

Jacek Wlazło

Dyrektor strategiczny

W branży reklamowej od ponad 20 lat, zdobywca wielu nagród EFFIE. Doświadczenie zdobywał, pracując dla największych marek i firm w Polsce. W 2006 roku wraz z trzema wspólnikami założył niezależną agencję reklamową Grandes Kochonos, aktualnie jedną z najważniejszych firm komunikacji marketingowej w Polsce. Od początku istnienia, agencja zdobyła dwukrotnie prestiżowy tytuł Agencji Reklamowej Roku według Media i Marketing oraz siedmiokrotnie nagrodę Effie za wysoką efektywność realizowanych kampanii: dwa złote, cztery srebrne i jedno brązowe Effie. Wielbiciel szybkiej jazdy na rowerze.

Marta Soluch

Ekspert ds. komunikacji

10 lat doświadczenia w PR – głównie po stronie agencji. Specjalizuje się w komunikacji korporacyjnej (komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna) oraz w zintegrowanych działaniach marketingowych. Cenne doświadczenie zawodowe zdobywała, obsługując klientów m.in. z branży ubezpieczeniowej, transportowej, medycznej oraz farmaceutycznej. Silny charakter i dynamiczna osobowość sprawiają, że nie ma dla niej rzeczy niemożliwych. Jednocześnie jest ona osobą wielkiego serca i potrafi załagodzić każdą trudną sytuację. Czyta wszystko, co wpadnie jej w ręce – taki nałóg.

Marta Domańska

Ekspert ds. komunikacji

Posiada wieloletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów edukacyjnych, komunikacyjnych i promocyjnych, a rynek medialny nie ma dla niej tajemnic. Wielozadaniowość, zaangażowanie i długofalowa współpraca to jej specjalność. Posiada duże doświadczenie w branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej, co nie dziwi, bo fascynuje ją biologia molekularna, psychologia i genetyka. Prowadziła także projekty edukacyjno-promocyjne dla Ministerstwa Finansów (m.in. Narodowa Loteria Paragonowa – zgłoszona do wielu nagród branżowych, Wielki Test o Podatkach). Entuzjastka nowoczesnych kanałów komunikacyjnych. Zawsze ciekawa i optymistycznie nastawiona do życia, wciąż podnosi swoje kwalifikacje - wkrótce zostanie doktorem prawa.

Łukasz Antkiewicz

Ekspert ds. komunikacji i public affairs

Posiada wieloletnie doświadczenie w mediach, public affairs, PR korporacyjnym i politycznym. Przez niemal 10 lat pracował jako dziennikarz mediów ogólnopolskich, takich jak „Dziennik Polska – Europa - Świat”, Radio TOK FM, portal Gazeta.pl oraz dziennik „Metro”. Jego umiejętności sprawdziły się także w polityce. Doradzał politykom w kwestiach wizerunkowych. Doświadczenie w branży public realtions zdobywał pracując dla klientów z sektora prawnego, przemysłowego, nowoczesnych technologii oraz dla samorządów zawodowych. Uwielbia podróże koleją i samolotem. Jego "drugą ojczyzną" jest Francja, do której wraca kilka razy w roku.

Kamila Wronowska

Ekspert ds. komunikacji i public affairs

Przez wiele lat pracowała jako dziennikarka – m.in. w „Rzeczpospolitej”, „Dzienniku”, „Dzienniku Gazecie Prawnej”, TVP Info. Z pasją ścigała się na polityczne newsy. Zajmowała się też tematami krajowymi, gospodarczymi i społecznymi. Po latach pracy jako dziennikarz, postanowiła poszukać nowych emocji. Dlatego przeszła na „drugą stronę” i zajęła się PR. Doradzała ludziom ze świata polityki i biznesu. Dbała o wizerunek i dobre relacje z dziennikarzami. Ma doświadczenie z pracy z mediami, public affairs, organizacji eventów, konferencji.

Michał Łoniewski

Konsultant ds. komunikacji

W branży public relations od ponad 6 lat. Bogate doświadczenie zawdzięcza realizacji szerokiego spektrum projektów oraz kampanii komercyjnych, korporacyjnych i edukacyjnych. Wśród klientów dla których pracował Michał znajdują się czołowe marki konsumenckie i medialne. W LoveBrands Relations współtworzy i realizuje strategie komunikacji oraz działania media relations. Miłośnik koncertów i muzyki. Prowadzi bloga Przesłuchane, na którym prezentuje nowych, jeszcze nieznanych artystów.

Olga Wółkiewicz

Konsultant ds. komunikacji

Dotychczasowe doświadczenia w public relations zdobywała obsługując klientów m.in. z branży medycznej oraz FMCG, a także prowadząc projekty CSR. Absolwentka Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych na kierunku dziennikarstwo, studentka zarządzania projektami w Szkole Głównej Handlowej. Wielbicielka kina i książki, a szczególnie skandynawskich kryminałów. Kocha wszystko, co wiąże się z Wielką Brytanią. Jej ogromną pasją jest gotowanie, a marzeniem podróż do Nowego Jorku.

Jakub Lipczik

Konsultant ds. komunikacji

Cenne doświadczenie w branży public relations zdobywał pracując dla takich klientów jak Cinema City, Okocim czy Electrolux. Współpracował z producentem monitorów aktywności Polar przy działaniach media relations i social media. Posiada doświadczenie dziennikarskie i digitalowe. Miłośnik komiksów, fan aktywności fizycznej w każdej postaci. Od 3 lat zawodnik stołecznej drużyny lacrosse Grom Warszawa, a od niedawna Reprezentacji Polski. Po godzinach PR manager Gromu.

Angelika Waszkiewicz

Asystent ds. komunikacji

Dotychczasowe doświadczenie zdobywała w komunikacji korporacyjnej oraz CSR. Absolwentka Politologii spec. Marketing i Doradztwo Polityczne na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. W LoveBrands Relations odpowiada za działania media relations, współpracuje przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych. Pasjonatka podróży i wielbicielka architektury, zarówno tej vintage, jak i modern. Wierzy, że „co nas nie zabije, to nas wzmocni”.

Paulina Jabłońska

Asystent ds. komunikacji

Cenne doświadczenie w branży public relations zdobywała, obsługując klientów z sektora transportowego, prawnego, finansowego, IT oraz fashion. W LoveBrands Relations współpracuje przy tworzeniu i realizacji strategii komunikacji, a także odpowiada za relacje z mediami. Ukończyła studia magisterskie w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa na Uniwersytecie Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie. Absolwentka Szkoły Muzycznej II st. w klasie akordeonu prof. Klaudiusza Barana, jednego z najwybitniejszych polskich akordeonistów. Wielbicielka muzyki instrumentalnej, akordeonu i argentyńskiego tanga. Kocha podróże, długie spacery, Paryż oraz brzmienie języka francuskiego.

Paulina Czarnota-Bojarska

Event Project Manager

Z eventami związana od 11 lat. Na swoim koncie organizatora posiada duże i medialne imprezy masowe, imprezy sportowe oraz gale, konferencje, wyjazdy incentive koncerty na każdym etapie realizacji. Lubi wyzwania, nietypowe lokalizacje eventowe i musicale. Stąpa twardo po ziemi, ale czasami bywa też z głową w chmurach lub pod wodą, ponieważ relaksuje ją sky diving i nurkowanie.

Bartosz Łukasiewicz

Dyrektor Kreatywny & Strateg & Producent

Wieloletnie doświadczenie zawdzięcza pracy w Grandes Kochonos oraz niezliczonym projektom indywidualnym. W LoveBrands zajmuje się kreacją, ale także wsparciem zespołu od strony strategicznej i produkcyjnej. Człowiek chodząca zagadka. Trudno w kilku słowach powiedzieć, kim jest, a jeszcze trudniej stwierdzić, kim nie jest. Jego niespokojna dusza nie pozwala na jednoznaczne przyporządkowanie. Uwielbia czytać, rysować, oglądać filmy oraz rozkoszować się smakiem dobrego wina.

Maria Snopkiewicz-Otto

Senior copywriter

Kreatywny copywriter ze strategicznym zacięciem. Pracowała jako dziennikarka w TVP, „Życiu Warszawy” i „Gazecie Wyborczej” oraz pisała dla "Vivy" i "Polityki". Słowa i storytelling to jej żywioły. Wariatka, kucharka, matka, żona, właścicielka pięciu kotów i psa Żulisława.

Łukasz Chomyn

Dyrektor Kreatywny Digital

Łączy kompetencje kreatywne i strategiczne z bardzo dobrą znajomością mediów społecznościowych. Ponad 5 lat na stanowiskach menadżerskich w działach kreacji reklamy i branżach pokrewnych. Lubi Niderlandy, koty, owoce morza i języki obce.

Jakub Czartoryski

Dyrektor ds. Obsługi Klienta Digital

Ponad 7 lat w marketingu internetowymi reklamie w social media. Bogate doświadczenie zawodowe zdobywał pracując w mediach, agencjach interaktywnych oraz prowadząc własne projekty z zakresu marketingu internetowego. Obsługiwał klientów z sektora FMCG, sportu, telekomunikacji, HoReCa, mediów, mody i kultury. Pasjonat nowych technologii, piłki nożnej, deskorolki, windsurfingu i muzyki. Tej ostatniej poświęcił kilka lat swojego życia, komponując „do szuflady” utwory, którymi mógłby zapełnić co najmniej 3 pełnoprawne albumy.

Karolina Brola

Office Manager

Dobrą organizację, przemyślane planowanie i efektywność ceni nie tylko w życiu zawodowym, ale i prywatnym. Absolwentka kulturoznawstwa w Instytucie Kultury Polskiej na Uniwersytecie Warszawskim. Pracę w LoveBrands zaczęła od przygotowania i organizacji nowej siedziby firmy. Teraz zza plików faktur i znad arkuszy excela z ciekawością obserwuje kolegów PR-owców. Uwielbia podróże, specjalne miejsce w jej sercu zajmuje Kolumbia i Barcelona.