LoveBrands Relations, Papaya, akcja!



Jeszcze przed Sylwesrem 2015/2016 agencja LoveBrands Relations rozpoczęła przygodę prosto z najlepszej hollywoodzkiej produkcji. W świat ruchomego obrazu wkraczają razem z jednym z największych niezależnych polskich domów produkcyjnych: Papaya Films. Agencja zajmuje się realizacją działań w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej.

LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych rozpoczęła współpracę z najnowocześniejszym domem produkcyjnym w Polsce. Pozyskanie klienta, jakim jest Papaya Films będzie pierwszym projektem filmowym w portfolio agencji. LoveBrands Relations odpowiadać będzie za strategię komunikacyjną, doradztwo strategiczne, a także komunikację zewnętrzną, wspierającą kształtowanie wizerunku firmy i jej ekspertów poprzez działania public relations oraz social media. Agencja będzie wspierać swoim doświadczeniem w zakresie zintegrowanej komunikacji studio, którego specjalizacją jest świadczenie pełnego zakresu usług wideo – od najmniejszych formatów w social media po światowe kinowe produkcje.
Papaya Films to polski dom produkcyjny, którego rzemiosło filmowe zostało już docenione nie tylko przez polski rynek, ale także za granicą. Firma jest ikoną innowacyjnego i nietypowego podejścia do realizacji wideo. Ogromne doświadczenie zespołu Papaya Films, składającego się z samych pasjonatów, pozwala na produkowanie reklam, teledysków i wszechstronnej komunikacji wideo. Ta ostatnia cecha to nowość na polskim rynku filmowym, który jeszcze zamyka się na digitalowe platformy społecznościowe. Produkcje Papaya Films mogą być wyświetlane w każdym kanale internetowym bez ograniczenia jakości. Poza filmami reklamowymi studio specjalizuje się również w tworzeniu nietuzinkowego contentu internetowego, który w dobie informacji obrazkowych jest kluczowym elementem komunikacji. Jako pracodawca, dom produkcyjny także jest w światowej czołówce. Firma świadomie ogranicza zużycie papieru, energii i wody. Standardem jest przyjazna, domowa atmosfera pracy na planie zdjęciowym i w biurze. Pracownikom przyświeca zasada 3R: reduce, reuse, recycle, a zespół otrzymuje dofinansowania za przyjeżdżanie do pracy na rowerze. Papaya Films podchodzi także odpowiedzialnie do kwestii społecznych promując slowfood i wsparcie dla potrzebujących.
Zarówno my, jak i załoga Papaya Films wierzymy w komunikację, która tworzona jest przyszłościowo. Nasze „produkty” public relations, tworzone całościowo w postaci 360 stopni odpowiadają działaniom, którymi zajmuje się dom produkcyjny z tą tylko różnicą, że nasz nowy klient wykorzystuje w pełni do tego format wideo. Mimo, że jest to pierwszy projekt filmowy w naszym portfolio, wiemy że doskonale rozumiemy naszego klienta i to w jaki sposób chce się komunikować. Dobre relacje między Papaya a Lovebrands rosły już od pierwszego spotkania. – opowiada Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska.
Naszym celem jest pokazanie klientom, że na komunikację wideo czas spojrzeć w inny sposób. Projekty Papaya są innowacyjne i przygotowujemy je tak, żeby wyprzedzały obowiązujące trendy. Wierzymy, że zespół LoveBrands Relations pomoże nam w komunikacji nowoczesnych produktów wideo. Ich doświadczenie w zintegrowanych działaniach marketingowych idealnie pasują do wielopłaszczyznowej komunikacji wideo, którą my się zajmujemy. Nasze materiały trafiają na wszystkie platformy, gdzie obraz może stanowić przekaz i zespół LoveBrands świetnie to rozumie. – mówi właściciel Papaya Films, Kacper Sawicki.
Obie strony mają na pokładzie kinomanów, ekspertów i miłośników ruchomego obrazu, więc współpraca na pewno będzie miała „oskarową” jakość.
Projekt obsługuje z ramienia LoveBrands Relations Joanna Niemiec i Dorota Bieniek-Kaska.

27.11.2015

Czytaj