LoveBrands Relations dla Benedictus Memes



LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera działania Benedictus Memes, spółki, która jest projektem łączącym przedsiębiorczych mnichów i biznesmenów. Do zadań agencji należy doradztwo, komunikacja publicznej emisji obligacji korporacyjnych spółki oraz promocja marki Produkty Benedyktyńskie.
LoveBrands Relations nawiązała na początku 2015 r. współpracę z Benedictus Memes, spółką, która pod marką Produkty Benedyktyńskie prowadzi sprzedaż kolekcji wysokiej jakości artykułów spożywczych, kosmetyków, wyciągów leczniczych, piw i nalewek. 51 proc. jej udziałów należy do spółki Memes.pl S.A., natomiast pozostałe 49 proc. do Benedyktynów z Opactwa w Tyńcu.
Współpraca z LoveBrands Relations obejmuje obsługę w zakresie budowy wizerunku i działań promocyjnych, m.in. opracowanie strategii PR, współpracę w zakresie media relations, PR produktu, doradztwo marketingowe, działania ATL, zakup mediów, social media oraz organizowanie wydarzeń specjalnych.

24.03.2015

Czytaj