Projekt Reality 51 wspierany przez
LoveBrands Relations



LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera firmę The Farm 51 Group SA w oficjalnym starcie projektu Reality 51. Zakres współpracy obejmuje działania media relations i budowanie relacji z mediami oraz organizację konferencji prasowej.
The Farm 51, firma z Gliwic, która w 2015 roku obchodziła dzisięciolecie swojego istnienia, specjalizuje się w tworzeniu zaawansowanych akcji 3D, najbardziej prestiżowej i wymagającej grupy produktów wideo. Dynamiczny rozwój i rozpoznawalna w branży marka zbudowana została tworząc autorskie produkty takie, jak np. Painkiller: Hell & Damnation oraz współpracując przy tak prestiżowych produkcjach jak gra Wiedźmin. W tej chwili firma pracuje nad innowacyjną produkcją Get Even, która już wzbudziła olbrzymie zainteresowanie. W kolejne 10lecie firma wkracza jednak z dużo bardziej ambitnymi planami znacznie wykraczającymi poza branżę. W 2015 stworzyła oddzielny zespół, który skupia się na rozwoju nowatorskiej technologii Reality 51, wykorzystującej elementy VR (wirtualnej rzeczywistości) na innych rynkach.
Zadaniem jakie zostało powierzone agencji LoveBrands Relations jest komunikacja oficjalnego startu nowego przedsięwzięcia The Farm 51. Działania media relations obejmują prowadzenie biura prasowego oraz organizację konferencji prasowej, na której firma zaprezentuje szczegóły projektu Reality 51.
"Reality 51 to nowatorski projekt na polskim rynku. Dzięki niemu, firma The Farm 51 może stać się jednym z pionierów w szerokim wykorzystaniu wirtualnej rzeczywistości. Cieszę się, że możemy w tym uczestniczyć. Start i wprowadzenie na rynek nowego produktu jest zadaniem idealnym dla LoveBrands Relations" mówi Joanna Niemiec, główny strateg firmy.
Projekt z ramienia LoveBrands Relations obsługuje Joanna Niemiec i Michał Łoniewski.
24.04.2015

Czytaj