Vichy rozpoczyna współpracę z LoveBrands Relations


Vichy wybrała agencję PR i kontynuuje działania wizerunkowe

LoveBrands Relations opracuje nowy program komunikacyjny dla marki Vichy


W 2016 marka Vichy rozpoczęła komunikację w ramach nowej platformy komunikacyjnej „Poznaj źródło swojej siły”. Kontynuując tę komunikację marka należąca do L’Oreal Polska podjęła decyzję o wyborze nowego partnera w zakresie public relations i na drodze przetargu wybrała do współpracy agencję LoveBrands Relations. Agencja ma za zadanie opracowanie działań wizerunkowych, które pozwolą marce na ugruntowanie nowego pozycjonowania. Szczegóły tej współpracy i planowanych przez markę Vichy działań poznamy już wkrótce. Vichy to marka stworzona przez dermatologa dr Prospera Hallera, który jako pierwszy odkrył dobroczynne działanie wody termalnej dla skóry. Jego przekonanie o konieczności naukowego podejścia do problemów skóry zaowocowało stworzeniem pierwszej na świecie serii dermokosmetyków, dostosowanych do różnych jej rodzajów. Ich receptury łączą w sobie dobroczynne dla skóry działanie wody termalnej i wiedzę farmaceutyczną. Skuteczność poszczególnych produktów jest potwierdzana w testach instrumentalnych i badaniach klinicznych.
W listopadzie 2016 roku, na zlecenie marki Vichy, firma badawcza IQS przeprowadziła badanie eksploracyjne, które miało na celu doprecyzowanie, jak Polki rozumieją pojęcie „siły kobiet”. Badanie wykazało, że kobieca siła interpretowana jest zdecydowanie w inny sposób, niż siła męska. Ta ostatnia kojarzona jest dość jednoznaczniez fizycznością, podczas gdy kobiecą siłę Polki traktują, jako określone nastawienie psychiczne.
Te i inne wnioski z badania, zainspirowały Vichy do kontynuowania działań komunikacyjnych w oparciu o ideę „Kobiecej siły”, a ich szczegóły poznamy wkrótce. Za obsługę marki Vichy ze strony LoveBrands Relations odpowiadać będzie zespół w składzie: Dorota Bieniek-Kaska, Joanna Niemiec, Monika Wincenciak – Ziemba i Magdalena Radecka.
Vichy to marka dla kobiet świadomych, które pielęgnują swoją skórę także po to, by wspierać swoją wewnętrzną siłę. Dermokosmetyki Vichy wzmacniając skórę pozwalają kobietom czuć się pewnie. Celem programu, który marka będzie realizować w tym i przyszłym roku będzie promocja idei siły kobiet. To naturalna ewolucja dotychczasowego pozycjonowania marki”- tłumaczy Magdalena Kosińska, dyrektor marketingu Vichy.
Nowy program społeczny Vichy „Siła Kobiet” ma za zadanie zachęcić kobiety do tego, by doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę, a także, dzięki przykładom silnych kobiet, które z powodzeniem realizują ważne i potrzebne społecznie inicjatywy, promować kobiety, którym to się udaje.

O PROGRAMIE SPOLECZNYM „SIŁA KOBIET”
Do programu „Siła Kobiet” Vichy zaprasza wszystkie organizacje pożytku publicznego, które zostały założone lub współzałożone przez kobiety i które nadal są przez kobiety zarządzane. W ramach programu zostaną przyznane dotacje i mikrodotacje na realizację celów statutowych. 15 wybranych przez jury programu organizacji otrzyma po 2000 zł. Dodatkowo trzy spośród nich otrzymają dotacje w wysokości 20 000 zł.
Organizacje mogą zgłaszać się do programu w ramach 3 kategorii: Kobiety dla Zdrowia (działalność związana m.in. z profilaktyką zdrowotną), Kobiety dla Biznesu (działalność związana z aktywizacją zawodową i propagowaniem przedsiębiorczości kobiet) i Kobiety dla Społeczeństwa (np. działalność związana z ekologią, sztuką czy równouprawnieniem).
Aby zgłosić swoją organizację do programu należy wejść na stronę www.poczujswojasile.pl, zapoznać się ze szczegółowym regulaminem, wypełnić formularz zgłoszeniowy i wysłać go do organizatorów nie później, niż do 30 listopada 2017 r.

Do 31 grudnia 2017 r. jury zweryfikuje przesłane zgłoszenia i na tej podstawie wyłoni 15 finalistów, którym przyzna gwarantowane mikrodotacje. O tym, które organizacje otrzymają 3 główne dotacje zadecyduje głosowanie internautów.

JURY PROGRAMU „SIŁA KOBIET”
W jury programu zasiądą kobiety reprezentujące różne doświadczenia życiowe i różne postawy:
Paulina Młynarska – przewodnicząca jury
Dziennikarka, pisarka, producentka telewizyjna i działaczka na rzecz praw kobiet, ale też kobieta biznesu, zawodowa podróżniczka i certyfikowana nauczycielka jogi.
Bianca-Beata Kotoro
Psychoseksuolog, psychoonkolog, terapeuta, psycholog społeczny a z pierwszego wykształcenia magister sztuki, artysta grafik, fotografik i architekt wnętrz.
Dr n. med. Beata Imko – Walczuk
Doktor nauk medycznych, lekarz dermatolog-wenerolog, lekarz medycyny estetycznej.
Izabela Dembicka-Starska
Członkini zarządu Stowarzyszenia Klon/Jawor. Certyfikowana trenerka, prowadzi szkolenia dla NGO głównie z promocji i współpracy z mediami.
Magdalena Kosińska
Doświadczona mentorka i liderka biznesu w branżach FMCG i kosmetycznej. Wielbicielka Italii i dwójki swoich synów. Dyrektor marketingu marki Vichy.
Program społeczny Vichy „Siła Kobiet” ma zatem zadanie zachęcić kobiety do tego, by doceniły i pielęgnowały swoją wewnętrzną siłę, a także, dzięki przykładom silnych kobiet, które z powodzeniem realizują ważne i potrzebne społecznie inicjatywy, promować kobiety, którym to się udaje.
12.10.2017r.
Czytaj