Strategia na LoveBrands Relations


LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej rozpoczęła piąty, jubileuszowy rok swojej działalności od zmian strukturalnych związanych z dynamicznym rozwojem firmy. Reorganizacja ma również na celu budowanie przestrzeni do wdrożenia planów związanych z rozszerzaniem kompetencji strategicznych firmy zaplanowanych na rok 2019.

Agencja LoveBrands Relations od początku swojej działalności świadczy usługi w zakresie strategicznej komunikacji zintegrowanej, skupiając się przede wszystkim na budowaniu kompleksowych strategii. Na podstawie analiz efektów dotychczasowych działań oraz dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku, zarząd spółki podjął decyzję o strukturalnym wyodrębnieniu i sprofilowaniu kompetencji poszczególnych zespołów.

Jesteśmy dumni z tego, co udało nam się osiągnąć w ciągu 5 lat istnienia LoveBrands Relations, ale nasze ambicje i stale rosnące kompetencje powodują, że jesteśmy nastawieni na rozwój, a co za tym idzie również zmiany – mówi Dorota Bieniek- Kaska, prezes zarządu.Jestem przekonana, że jesteśmy do nich przygotowani bardziej niż kiedykolwiek, bo udało nam się stworzyć zespół ludzi, którzy są zarówno świetnymi profesjonalistami, ale też niezwykle kreatywni i otwarci na tworzenie projektów przełamujących utarte standardy.

- Co więcej, doświadczenia ostatnich 5 lat pokazały nam, jak ważne jest strategiczne podejście nie tylko komunikacji korporacyjnej, CSR, public affairs czy strategii marki, ale także do obszarów dotąd traktowanych bardziej narzędziowo, jak influencer czy event marketing – dodaje Joanna Niemiec, wiceprezes LoveBrands Relations.Liczne, pozytywne referencje jakie otrzymaliśmy od klientów potwierdzają, że to strategiczne, zintegrowane podejście to nasz wyróżnik i powód, dla którego powierzają oni nam coraz szerszy zakres odpowiedzialności.

Z tego powodu doszło do reorganizacji i powstania pięciu działów: Events Strategy & Management zarządzany przez Monikę Wincenciak-Ziembę, Brand & Influencer Marketing na czele którego stanęła Katarzyna Miklaszewska, Life Science & CSR prowadzony przez Martę Domańską oraz Corporate & Public Affairs, którego szefem został Bartosz Lewicki. Za budowanie strategii komunikacyjnych odpowiada dział Strategy & Development, zarządzany przez głównego stratega i wiceprezesa firmy, Joannę Niemiec.

Jako jedni z pierwszych na rynku spostrzegliśmy potrzebę projektowania zintegrowanych kampanii komunikacyjnych. Do tej pory okazało się to niezwykle skuteczną strategią zarówno dla nas, ale przede wszystkim dla naszych klientów. Jestem przekonana, że zmiany strukturalne, które w tej chwili przechodzimy wewnątrz firmy przyniosą nam i naszym partnerom wymierne korzyści oraz pozwolą na skuteczne zrealizowanie planów strategicznych, jakie przed sobą postawiliśmy w tym roku – dodaje Dorota Bieniek-Kaska.

W portfolio firmy znalazły się do tej pory m.in. takie firmy jak: E. Wedel, L’Oreal, Coty, Huawei, pracuj.pl, Play, Tidal, FRoSTA, Fundacja „ORLEN – DAR SERCA”, Novo Nordisk, Roche, TiM, Zortax, Danone, Fundacja STOMAlife, Algeco. LoveBrand Relations korzysta z danych Instytutu Monitorowania Mediów oraz rozwiązań technologicznych Prowly.pl. Zdjęcia zespołu pochodzą z sesji realizowanej w marcu 2019 r.