LoveBrands Relations oferuje usługi w 29 krajach


Firmy i instytucje działające w Polsce coraz częściej szukają agencji do prowadzenia działań komunikacyjnych poza granicami kraju. LoveBrands Relations postanowiła wykorzystać swoje międzynarodowe doświadczenie i została wyłącznym przedstawicielem na polskim rynku globalnej sieci agencji komunikacji zintegrowanej 3AW. Ruch ten umożliwił firmie rozszerzenie oferty o 28 nowych rynków.

Do dynamicznie rozwijającej się sieć 3AW należą niezależne firmy komunikacyjne oferujące pełen zakres usług: od klasycznego PR, po digital oraz ATL czy BTL, według modelu zintegrowanego oraz inbound marketingowego. Swoje korzenie wywodzi ze Stanów Zjednoczonych, Meksyku, Brazylii i Hiszpanii, a firmy afiliowane w jej ramach działają już w 29 krajach świata, w tym m.in. Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii, Irlandii, Emiratach Arabskich, Rosji, USA, Chinach, Rumunii, Bułgarii, Turcji czy RPA. Przyłączenie się do sieci 3AW oznacza dla LoveBrands Relations możliwość prowadzenia projektów komunikacyjnych dla klientów polskich również za granicą oraz dla firm zagranicznych na polskim rynku.

- Z punktu widzenia klientów sieci 3AW polski rynek, jako największy w regionie, jest jednym z kluczowych – przyznaje María De Cárdenas, dyrektor 3AW ds. ekspansji międzynarodowej.Stosunkowo często dostajemy na forum międzynarodowym zapytanie o możliwość obsłużenia go komunikacyjnie, globalnie, ale z podejściem lokalnym, stąd potrzeba posiadania na nim ciekawego i rzetelnego partnera. Wiemy, że LoveBrands Relations doskonale wpisuje się w naszą filozofię, strategię, podejście do metodologii i analizy wyników. Jesteśmy także pod wrażeniem obsługiwanych przez nich programów edukacyjno-społecznych, ale też ogólnie, portfolio marek.

Sieć 3AW tworzą profesjonaliści z rynków lokalnych o międzynarodowym doświadczeniu pozwalającym na komunikację 360 stopni (ATL, BTL, Digital, PR, Eventy).Kiedy przedstawiciele 3AW zaproponowali nam współpracę ujęła nas przede wszystkim ich filozofia działania zobrazowana mottem „Brands Beyond Borders”, czyli „Marki Ponad Granicami” oraz hasłem Adopt Adapt Apply Worldwide, odzwierciedlonym w nazwie przyznaje Dorota Bieniek-Kaska, Prezeska Zarządu LoveBrands Relations.

- Podobnie, jak 3AW wierzymy w siłę zintegrowanych komunikacji. Naszym celem, zgodnie z filozofią 3AW, jest przede wszystkim zrozumienie strategii marki (ADOPT), zaadaptowanie jej do realiów i potrzeb konkretnego rynku i odbiorcy (ADAPT) i wreszcie zrealizowanie strategii z wykorzystaniem zintegrowanych narzędzi komunikacji z dużym naciskiem na działania z zakresu inbound marketingu (APPLY) kontynuuje.

LoveBrands Relations ma już doświadczenie w prowadzeniu międzynarodowych projektów komunikacyjnych. Na swoim koncie ma m.in. bardzo udany projekt dla polskiego producenta z branży motoryzacyjnej. Agencja odpowiadała za launch polskiego samochodu Arrinera GT na The Racing Car Show Birmingham w Wielkiej Brytanii. Projekt ten docenili organizatorzy targów przyznając Arrinerze pierwsze miejsce za najatrakcyjniejsze stoisko. Natomiast, dla polskiego producenta drukarek 3D Zortrax LoveBrands Relations opracował także koncepcję działań content marketingowych wykorzystujących lojalnych partnerów handlowych firmy z kilkunastu krajów świata.

Warto wspomnieć, że agencje zrzeszone w sieci 3AW podejmują się nie tylko realizacji projektów komercyjnych, ale także działań z zakresu CSR. Przykładem takiego działania jest zaangażowanie 3AW i jej członków we wsparcie fundacji wspierającej chorych na mukowiscydozę. Stoi za tym autentyczna historia i wzruszająca motywacja, gdyż u córki globalnego dyrektora ds. operacyjnych w 3AW, Miguela Ángela Rodrígueza Caveda, zdiagnozowano tę właśnie chorobę. Z tego powodu członkowie 3AW jednogłośnie zdecydowali o właśnie takim, zintegrowanym zaangażowaniu.

Warto wspomnieć, że agencje zrzeszone w sieci 3AW podejmują się nie tylko realizacji projektów komercyjnych, ale także działań z zakresu CSR. Przykładem takiego działania jest zaangażowanie 3AW i jej członków we wsparcie fundacji wspierającej chorych na mukowiscydozę. Stoi za tym autentyczna historia i wzruszająca motywacja, gdyż u córki globalnego dyrektora ds. operacyjnych w 3AW, Miguela Ángela Rodrígueza Caveda, zdiagnozowano tę właśnie chorobę. Z tego powodu członkowie 3AW jednogłośnie zdecydowali o właśnie takim, zintegrowanym zaangażowaniu.

***

3AW to niezależna międzynarodowa organizacja o szerokiej wizji strategicznej, specjalizująca się w komunikacji, zakupie mediów, rozwiązaniach cyfrowych, public relations, marketingu i innych działaniach kreatywnych. Ma cztery główne biura w Meksyku, Brazylii, USA i Hiszpanii, a ponadto sieć jej afiliowanych agencji obejmuje już prawie 30 krajów. 3AW oferuje usługi w dziedzinie komunikacji na całym świecie dzięki swojej ekspansji i możliwości zastosowania globalnych strategii we wszystkich krajach dostosowując je do każdego z rynku.

Więcej informacji na stronie: www.3aw.com