LoveBrands dla FRoSTY!



Już w najbliższy weekend, 8-9 września, przy warszawskich bulwarach zacumuje pierwszy pływający „food truck”, którego celem jest zwrócenie uwagi na konieczność wspierania zrównoważonego rybołówstwa. Odwiedzający pływający „food truck” będą mieli szansę na bezpłatny rybny poczęstunek przygotowany z produktów FRoSTY, pochodzących z certyfikowanych łowisk. Pomysłodawcą oraz organizatorem akcji jest agencja LB Relations.
FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku, FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności, a wszystkie produkty rybne marki posiadają niebieski certyfikat MSC. Firma od lat skupia się na edukacji w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, prowadząc akcję „Może zadbajmy o morze”. „Zależało nam na kontynuowaniu naszych działań edukacyjnych ale w odświeżonej, niestandardowej formule”mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager FRoSTY. „Koncepcja zorganizowania pierwszego pływającego food trucka, którą zaproponowała agencja LB Relations idealnie wpisuje się w naszą strategię marki” – dodaje Wysocka.
Podczas akcji będzie można się spotkać z edukatorami kampanii „Może zadbajmy o morze” oraz przedstawicielami MSC. Na miejscu pojawi się również interaktywna wystawa oparta na koncepcji gier i zabaw dla najmłodszych.
Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak – Ziemba (Senior Communications Expert), Zuzanna Bieńko (Communications Consultant) oraz Urszula Tygielska (Junior Communications Consultant).