LoveBrands Relations
powered by Grandes Kochonos



LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos - nowa agencja strategicznej komunikacji marketingowej

Content marketing · PR · Social Media · Eventy · Digital

LoveBrands to marki, które dostarczają klientom nie tylko określone produkty lub usługi, ale także konkretne emocje i przeżycia. Efektywność komunikacyjną osiągają łącząc komunikację ATL, PR i Digital w ramach zintegrowanych strategii marketingowych. Rozumiejąc tę potrzebę Grandes Kochonos stworzyło nowy podmiot w swojej grupie. LoveBrands Relations powered by Grandes Kochonos to agencja strategicznej komunikacji marketingowej, która poprzez działania content marketingowe w mediach tradycyjnych i społecznościowych wspierać będzie budowę trwałych relacji marek z otoczeniem.
LoveBrands Relations wierzy w siłę marketingu emocjonalnego, który koncentruje się na pokazaniu ludzkiej twarzy marki czy firmy, wzbudzeniu zaufania odbiorcy oraz opiera się na działaniach wizerunkowych, których efektem jest oczekiwane postrzeganie marki.
Do tej pory, w powszechnym postrzeganiu, ekspertami od content marketingu były agencje PR. Nie zawsze jednak potrafiły one ubrać wygenerowany przez siebie content w atrakcyjną od strony wizualnej formę. W tym właśnie potencjał rynkowy i szansę na rozwój upatruje Grandes Kochonos – agencja reklamowa, której największą siłą jest kreacja i umiejętność przełożenia jej na efektywne kampanie komunikacyjne, czego dowodem jest chociażby zdobyte w 2014 roku Złote Effie za kampanię dla marki Play i w 2012 roku Brązowe Effie za kampanię dla firmy ING Życie.
W świecie, w którym najskuteczniejsze okazują się zintegrowane strategie marketingowe, podział na agencje reklamowe, agencje PR, agencje digitalowe i domy mediowe traci swoje uzasadnienie. Po briefach klientów widać, że oczekują oni od agencji większej wszechstronności i zrozumienia dla różnych kanałów komunikacyjnych – także tych społecznościowych – tłumaczy Jacek Stalewski, prezes Grandes Kochonos. „Elementem łączącym te kanały stał się wartościowy, z punktu widzenia odbiorców, content w atrakcyjnym opakowaniu” - kontynuuje.
To dlatego Grandes Kochonos zdecydowało się połączyć siły z uznanymi w branży PR ekspertami, by stworzyć nową spółkę LoveBrands Relations, która zaoferuje klientom strategiczne doradztwo w zakresie zintegrowanych strategii marketingowych, wykorzystujących content marketing.
W LoveBrands Relations łączymy kompetencje agencji PR, związane z budowaniem relacji z otoczeniem, z kompetencjami butiku kreatywnego oraz know-how agencji digitalowej. Chcemy wpływać na odbiorców zarówno przekazem wizualnym, jak i słowem oraz kierować komunikat niemal personalnie. ” – tłumaczy Dorota Bieniek-Kaska, prezes LoveBrands Relations. „Firma specjalizować się będzie w działaniach na rzecz marek i firm, które już są „LoveBrands”, ale pragniemy także skierować swoją ofertę do podmiotów, które aspirują do bycia „LoveBrand” w swojej kategorii.”- dodaje.
Joanna Niemiec - Głuszczyszyn, wiceprezes LoveBrands Relations i jej główny strateg, zwraca także uwagę na inny aspekt działalności nowej agencji - LoveBrand’em może być nie tylko marka, ale także firma. Na jej wizerunek wpływa to, jak kształtują się jej relacje z klientami, ale też pracownikami, partnerami biznesowymi, czy lokalnymi społecznościami. W LoveBrands Relations mamy tego świadomość, dlatego naszym klientom oferujemy także doradztwo w zakresie strategii odpowiedzialności biznesu (CSR), komunikację korporacyjną, czy employer branding.
Zarówno Joanna Niemiec, jak i Dorota Bieniek-Kaska wywodzą się z agencji Multi Communications. Dorota Bieniek-Kaska przez ostatnie 7 lat pełniła w niej rolę dyrektora departamentu PR, a wcześniej przez 10 lat pełniła funkcję dyrektora marketingu i edukacji w Zepter International. Joanna Niemiec – Głuszczyszyn przez ostatnie 4 lata w Multi Communications pełniła rolę dyrektora strategicznego i dyrektora działu consumer communications, a wcześniej przez 4 lata pracowała, jako dyrektor działu Brand PR w sieciowej agencji Hill & Knowlton (obecnie H+K Strategies). Praca w tych firmach umożliwiła obu Paniom zebranie doświadczeń w pracy na rzecz światowych i polskich „LoveBrands”, takich jak np. ING Życie, Martini, Pepsi, Durex, KFC, Żywiec Zdrój, Okocim czy Grolsch. Łącząc się z Grandes Kochonos zyskują dodatkowo zaplecze kreatywne i know-how, który firma ta wyniosła z pracy dla innych „LoveBrands” m.in. Play, Wedel, Tesco czy Lech.

07.11.2014

Czytaj