Liderzy


Dorota Bieniek-Kaska

President & CEO

Połączenie cech Erin Brockovich (siła, determinacja i konsekwencja) z urodą i charyzmą Kate Winslet. Ma 19-letnie doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii marketingowych dla wielu marek i firm z branży m.in. medycznej, farmaceutycznej, kosmetycznej, AGD, finansowej, FMCG itd. Lider zespołów projektowych w międzynarodowych firmach i agencji PR, w tym przez ponad 10 lat na stanowiskach zarządczych, a od pięciu lat wykładowca na UW. Wierzy w siłę marketingu emocjonalnego, opartego na budowaniu relacji i zaangażowania. Wielbicielka pikantnych smaków i ciekawych osobowości. Wierzy, że zmiana jest jedynym stałym elementem w życiu, stąd pasja do nowych wyzwań.

Joanna Niemiec

Vice President & Strateg

Wizjonerka i kreatorka. W ułamku sekundy potrafi wpaść na genialny pomysł, który zmieni losy twojej marki. Kolekcjonerka nagród. Zdobyła liczne trofea za przeprowadzone kampanie, które zaplanowała jako strateg w Multi Communications i Hill&Knowlton (Kampanie CSR dla Banku BPS, marki Rexona czy marki Soplica, kampania społeczna dla marki Durex, komunikacja wewnętrzna dla Gazety Wyborczej). Joanna to zapalony nurek – ma stopień Ratownika Nurkowego i kończy kurs Dive Mastera - dlatego jeśli nie nurkuje w morzach i oceanach, to prowadzi kursy nurkowe w jednym z warszawskich centrów nurkowych.

Jacek Stalewski

Vice President

Ponad 20 lat doświadczenia w reklamie. Pionier polskiej reklamy, który niemal przez dwie dekady potrafi utrzymać się w pierwszej lidze. Dyrektor Zarządzający i Partner agencji Grandes Kochonos, czyli siostrzanej firmy LBR. Spiritus Movens (siła sprawcza): do nieuporządkowanego świata kreacji wprowadza biznesowy porządek. Zdobywca wielu nagród Effie oraz 3. miejsca AdMan Roku 2013. Chłopak z Woli, wyznający proste wartości wyniesione z podwórka. Łączy w sobie temperament warszawskiego cwaniaczka z profesjonalnym myśleniem o marketingu. Ma świetny kontakt z ludźmi, każdemu potrafi sprzedać dosłownie wszystko.

Jacek Wlazło

Strategic Director

W branży reklamowej od ponad 20 lat, zdobywca wielu nagród EFFIE. Doświadczenie zdobywał, pracując dla największych marek i firm w Polsce. W 2006 roku wraz z trzema wspólnikami założył niezależną agencję reklamową Grandes Kochonos, aktualnie jedną z najważniejszych firm komunikacji marketingowej w Polsce. Od początku istnienia, agencja zdobyła dwukrotnie prestiżowy tytuł Agencji Reklamowej Roku według Media i Marketing oraz siedmiokrotnie nagrodę Effie za wysoką efektywność realizowanych kampanii: dwa złote, cztery srebrne i jedno brązowe Effie. Wielbiciel szybkiej jazdy na rowerze.