Liderzy


Joanna Niemiec

Vicepresident & Key Stategist
Head of Strategy & Development Department

Absolwentka Wydziału Filologii Angielskiej Uniwersytetu Wrocławskiego oraz Podyplomowych Studiów Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Zarządzania i Marketingu w Warszawie. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w tworzeniu i realizacji strategii komunikacyjnych. Zdobyła za nie liczne nagrody, kiedy współpracowała z agencjami Multi Communications i Hill & Knowlton w latach 2001 – 2014 (m.in. Kampanie CSR dla Banku BPS, marki Rexona czy Soplica, kampania społeczna dla Durexu, komunikacja wewnętrzna dla Gazety Wyborczej). Od listopada 2014 roku jest wiceprezeską zarządu i główną strateżką w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie jest osobiście zaangażowana w proces pozyskiwania nowych klientów, koordynację procesów przetargowych i projektowanie strategii kampanii.


Wizjonerka oraz kreatorka, nie traci zimnej krwi w żadnej z sytuacji. Potrafi trafnie ją ocenić analizując dostępne dane i błyskawicznie podjąć właściwe działanie, wykorzystując istniejące zasoby. Prywatnie zapalony nurek. Posiada stopień Ratownika Nurkowego i skończony kurs Dive Mastera. Jeśli nie nurkuje w morzach i oceanach, to prowadzi kursy w jednym z warszawskich centrów nurkowych.

Marta Domańska

Head of Life science & CSR Department

Absolwentka studiów interdyscyplinarnych: Psychologia w Zarządzaniu, których program obejmował nauki społeczne oraz nauki o ekonomii i zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Słuchaczka Studium Farmakoekonomiki Szkoły Biznesu na Politechnice Warszawskiej. Aktualnie przygotowuje pracę na temat uregulowań prawnych w zakresie suplementów w Polsce pod kierunkiem prof. Tomasza Hermanowskiego. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów edukacyjnych, komunikacyjnych i promocyjnych głównie z branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej. Swoje doświadczenie zdobywała zarówno po stronie biznesu, jak i administracji publicznej.

Fascynuje ją biologia molekularna, psychologia i genetyka człowieka, również w kontekście prawno-etycznym. Uzależniona od endorfin na co dzień uprawia sporty walki: Kickboxing i Muay Thai.

Bartosz Lewicki

Head of Corporate & PA Department

Zanim w 2001 roku rozpoczął przygodę w branży komunikacyjnej pracował jako dziennikarz m.in. w RMF FM, TVP oraz TVN. Był rzecznikiem prasowym firm: OSRAM, Cezex oraz ENERIS. Realizował projekty między innymi dla takich instytucji, jak: Grupa ITI, Beskidzki Dom Maklerski, Europejski Fundusz Hipoteczny, Naczelna Rada Adwokacka, Tetra System Polska czy Philips Polska. Zajmuje się komunikacją korporacyjną i finansową oraz budowaniem strategii. Interesuje się: zagadnieniami z branży ochrony środowiska, a także znaczeniem wizerunku marki i jej relacji z produktem oraz interesariuszami. Od wielu lat zajmuje się wdrażaniem najnowszych komunikacyjnych rozwiązań technologicznych w celu usprawnienia obsługi Klientów. Fascynuje go marketing polityczny, ale stara się go obserwować ze znacznej odległości. Oczywiście dla lepszej perspektywy.

Prywatnie jest przemiłym człowiekiem, uwielbiającym spędzać czas ze swoją rodziną i dwiema uratowanymi ze schroniska sukami. Kiedy może, gotuje. Kiedy nie może – myśli o jedzeniu. Miłośnik mięsa, glutenu i laktozy. Stoi mocno na dwóch nogach i porusza się na dwóch kółkach. Znak szczególny: heterochromatyk.

Katarzyna Miklaszewska

Head of Brand & Influencer Marketing Department

Absolwentka kierunku pedagogika specjalna oraz podyplomowego studium Zarządzania Produktami i Usługami na SGH. Przygodę z branżą komunikacyjną zaczęła w 2013 roku od zajmowania się wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. W agencji LoveBrands Relations realizuje projekty z obszaru lifestyle dla klientów z branży FMCG. Specjalizuje się w komunikacji marek w kanałach social media poprzez influencer marketing czy event marketing. Jej doświadczenie obejmuje pracę z takimi markami jak FRoSTA, Danone, TiM – dystrybutor win, Barilla, Tidal, Fundacja Orlen „Dar Serca” czy Nextpop (wydawnictwo muzyczne).

Pracę przy projektach komunikacji zintegrowanej lubi za różnorodność i możliwość wykorzystania wielu ze swoich potencjałów. Prywatnie fanka muzyki elektronicznej i dobrego popu. Chodzi na koncerty i jeździ na festiwale muzyczne. Na co dzień najwięcej czasu poświęca na zabawę z psami.

Monika Wincenciak-Ziemba

Head of Events Strategy & Management Department

Kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywała projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek. W projektach eventowych i lifestylowych czuje się jak ryba w wodzie. Na swoim koncie ma dziesiątki zorganizowanych wydarzeń specjalnych, w tym między innymi dla takich firm jak FRoSTA, L’Oreal, Danone, TiM, Eureko, Fundacja STOMAlife, Iveco. Ekspertka od budowania kompleksowych strategii eventowych i znakomita organizatorka.


Prywatnie estetka, pasjonatka mody, użytkowego designu i wszystkiego co piękne. Pracowała w charakterze stylistki przy produkcjach telewizyjnych, reklamowych oraz pokazach mody. Uwielbia dalekie podróże i dobre książki.

.