"Logika przeprowadzi cię z punktu A do B
wyobraźnia zaprowadzi cię wszędzie"
_ Albert Einstein _
Vicepresident & Key Stategist
Head of Strategy & Development Department
Ponad 15 lat doświadczenia w budowaniu i realizacji strategii komunikacyjnych, za które zdobyła liczne branżowe nagrody (m.in. kampanie CSR dla Banku BPS i marki Rexona, kampania społeczna dla Durexu, komunikacja wewnętrzna dla Gazety Wyborczej). Od 2014 roku jest wiceprezeską zarządu i główną strateżką w agencji strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Relations, gdzie jest zaangażowana w proces pozyskiwania nowych klientów i projektowanie strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej.
Head of Life science & CSR Department
Absolwentka studiów interdyscyplinarnych, słuchaczka Farmakoekonomiki posiada ponad 10 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów zintegrowanej komunikacji marketingowej głównie dla klientów z branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej. Swoje doświadczenie w budowaniu wizerunku marki zdobywała zarówno po stronie biznesu, jak i administracji publicznej. Fascynuje ją biologia molekularna, psychologia i genetyka człowieka, również w kontekście prawno-etycznym.
Head of Corporate & PA Department
Pracował jako dziennikarz, był rzecznikiem prasowym firm: OSRAM, Cezex oraz ENERIS. Projektował i realizował strategie zintegrowanych komunikacji marketingowych między innymi dla takich instytucji, jak: Grupa ITI, Europejski Fundusz Hipoteczny, Naczelna Rada Adwokacka, Tetra System Polska czy Philips Polska. Zajmuje się PRem korporacyjnym oraz budowaniem strategii. Interesuje się: zagadnieniami z branży ochrony środowiska, a także znaczeniem budowania wizerunku marki.
Head of Brand & Influencer Marketing Department
Przygodę z branżą komunikacyjną zaczęła od zajmowania się wydarzeniami muzycznymi i kulturalnymi. W agencji LoveBrands Relations realizuje projekty z obszaru lifestyle i influencer marketingu dla klientów z branży FMCG. Pracę przy projektach zintegrowanej komunikacji marketingowej lubi za różnorodność i możliwość wykorzystania wielu z narzędzi public relations, w tym na przykład organizację eventów. Prywatnie fanka muzyki elektronicznej i dobrego popu.
Head of Events Strategy & Management Department
Pracowała w charakterze stylistki przy produkcjach telewizyjnych, reklamowych oraz pokazach mody. Swoje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywała projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek. Organizując eventy, sięgając po influencer marketing czuje się jak ryba w wodzie. Ekspertka od budowania kompleksowych, zintegrowanych strategii eventowych. Prywatnie estetka, pasjonatka mody, użytkowego designu i wszystkiego co piękne.