Doradztwo · Audyty · Strategia


Przeprowadzamy audyty komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej, strategiczne analizy marki bądź firmy, mediowe, social mediowe, rynkowe; korzystamy z badań opinii, a wszystko po to, by jak najlepiej dopasować zintegrowane strategie i plany komunikacyjne do potrzeb naszych klientów. Dzięki temu jesteśmy w stanie precyzyjnie określić strategiczne cele, zaproponować atrakcyjną platformę i optymalne działania CSR oraz odpowiednio dobrać narzędzia i kanały komunikacji, aby pozycjonować marki wedle oczekiwań klienta. Zajmujemy się też doradztwem strategicznym i wizerunkowym dla marek, firm, ekspertów czy instytucji.

  • Audyty komunikacyjne

    • komunikacja wewnętrzna

    • komunikacja zewnętrzna

    • badania opinii

  • Analizy strategiczne

    • mediowe

    • social mediowe

    • rynkowe

    • marki

    • firmy

  • Zintegrowane strategie komunikacyjne

    • produktowe

    • korporacyjne

    • CSR

  • Plany komunikacyjne

    • pozycjonowanie marki

    • określenie celów strategicznych i komunikacyjnych

    • opracowanie przekazów komunikacyjnych i platformy strategicznej

    • dobór narzędzi i kanałów komunikacyjnych

  • Doradztwo strategiczne

    • wizerunkowe

    • dla marek

    • dla firm

    • dla instytucji

    • dla ekspertów