Komunikacja · PR


Public relations i public affairs

W ramach public relations oferujemy pełen zakres usług, obejmujący m. in. prowadzenie biura prasowego, rzecznictwo prasowe, media relations, organizację konferencji i briefingów prasowych, PR ekspercki, marki, produktów oraz korporacyjny, monitoring mediów, oraz e-PR. Nasi specjaliści mają wieloletnie doświadczenie zdobyte w pracy dla czołowych agencji PR-owych i reklamowych oraz polskich i międzynarodowych korporacji, dlatego żadne wyzwanie nie jest nam straszne.

Dzięki odpowiedniemu monitoringowi, precyzyjnie opracowanym komunikatom i dobrze dobranym argumentom potrafimy budować koalicje poparcia i wiarygodność klienta, przez co postulowane przez niego rozwiązania nie tylko mogą zaistnieć w publicznej dyskusji, ale także zostać wdrożone z korzyścią dla wszystkich, których dotyczą.

  • biuro prasowe

  • rzecznictwo prasowe

  • media relations

  • organizacja konferencji i brifingów prasowych

  • PR ekspercki

  • PR marki

  • PR produktów

  • PR korporacyjny

  • monitoring mediów

  • rotacja produktów

  • e-PR

  • outsourcing PR

Komunikacja kryzysowa i issue managment

Kryzysy są nieodłączną częścią działalności każdej firmy, ale wcale nie muszą oznaczać katastrofy – można je przekuć w sukcesy, o ile na czas podjęte zostaną odpowiednia działania. Zarządzanie kryzysem najlepiej zacząć od analizy potencjalnych zagrożeń, która pomoże zapobiec lub złagodzić ewentualne problemy. Pomożemy przygotować efektywną strategię komunikacji antykryzysowej, a gdy będzie to niezbędne, także komunikacji kryzysowej, w tym również z mediami. Ponadto stworzymy sztab kryzysowy, możemy świadczyć usługi rzecznictwa, a po zażegnaniu kryzysu - wypracować procedury na przyszłość.

  • analiza potencjalnych zagrożeń

  • strategia komunikacji antykryzysowej

  • zapobieganie i łagodzenie kryzysów

  • komunikacja kryzysowa z mediami

  • tworzenie sztabu kryzysowego

  • zarządzanie komunikacją w kryzysie

  • procedury kryzysowe

  • rzecznictwo w sytuacjach kryzysowych

Komunikacja wewnętrzna

Poprawę komunikacji wewnętrznej warto zacząć od audytu, w którym oceniona zostanie jej efektywność. Taka diagnoza pomoże opracować i zrealizować adekwatną strategię budowania komunikacji wewnętrznej, również za pomocą szkoleń i warsztatów dla pracowników, publikacji wewnętrznych czy z użyciem Intranetu.

  • audyt komunikacyjny

  • ocena efektywności komunikacyjnej

  • opracowanie strategii budowania komunikacji wewnętrznej

  • realizację strategii i prowadzenie programów

  • intranet

  • wydawnictwa wewnętrzne

  • szkolenia i warsztaty dla pracowników

Employer branding

Pracownicy, którzy komfortowo czują się w firmie i są przekonani o wysokiej etyce postępowania swoich przełożonych to najlepsze świadectwo rzetelności pracodawcy. Dlatego też kładziemy duży nacisk na planowanie i realizację przemyślanego employer brandingu, zarówno poprzez kreowanie wizerunku firmy wśród pracowników i kandydatów, jak i w mediach społecznościowych.

  • strategia Employer Branding – analiza, planowanie, realizacja

  • budowanie wizerunku wśród i przez pracowników.

  • budowanie wizerunku wśród kandydatów

  • obecność w internecie i w mediach społecznościowych

CSR – społeczna odpowiedzialność biznesu

CSR to nie tylko dobry sposób na stworzenie trwałych i bardzo pozytywnych relacji z konsumentem – to także satysfakcja płynąca z podejmowania wysiłku na rzecz lokalnej społeczności, ochrony środowiska naturalnego czy tych, którzy potrzebują wsparcia. Odpowiednio dobrane strategie, kampanie społeczne, edukacyjne czy patronaty dają szansę wyeksponowania najszlachetniejszych wartości firmy, które wypływają z ludzkiej troski o nasze otoczenie.

  • CSR - społeczna odpowiedzialność biznesu

  • strategie CSR

  • kampanie społeczne

  • kampanie i programy edukacyjne

  • budowa relacji z autorytetami (osoby i instytucje)

  • pozyskiwanie patronów medialnych dla programów