Strategia komunikacji kampanii „Razem zmieniajmy cukrzycę”



Według danych, na świecie żyje 415 mln dorosłych z cukrzycą, a w Polsce liczba chorych to aż 3 mln. Światowa Organizacja Zdrowia uznała cukrzycę za pierwszą niezakaźną epidemię XXI wieku – tyko w naszym kraju z powodu jej powikłań, m.in. chorób sercowo-naczyniowych, każdego roku umiera ponad 21 500 osób.

Aby wygrać wyścig z cukrzycą, Novo Nordisk postawiło sobie za cel odkrycie, rozwój i stworzenie lepszych biotechnologicznych leków oraz udostępnianie ich pacjentom na całym świecie. Jednak walka z tą chorobą to również podnoszenie świadomości społecznej czy zachęcanie do działań profilaktycznych, jak zdrowa dieta czy aktywność fizyczna. W ramach globalnej inicjatywy „Razem zmieniajmy cukrzycę” firma organizuje również kampanię społeczno-edukacyjną, którą będziemy mieli przyjemność prowadzić.

Prowadzimy kampanię „Razem zmieniajmy cukrzycę”

Nasze działania obejmą realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, koordynację eventów oraz CSR. Zaplanowaliśmy kreatywne wysyłki do dziennikarzy, rozbudowę strony kampanii i wiele innych działań, dzięki którym – mamy ogromną nadzieję - świadomość o cukrzycy i jej powikłaniach wśród Polaków znacznie wzrośnie!