Stomia. Symbol zwycięstwa - kampania społeczno-edukacyjna fundacji STOMAlife


Rusza kolejna kampania Fundacji STOMAlife, która od kilku lat prowadzi działania na rzecz poprawy jakości życia osób z wyłonioną stomią. Tegoroczne hasło przewodnie to "Stomia. Symbol zwycięstwa". Pomysłodawcą oraz realizatorem kampanii jest agencja LB Relations.

Fundacja STOMAlife od lat działa na rzecz budowania zrozumienia i wsparcia społecznego stomików oraz edukacji na temat stomii i problemów osób z nią żyjących. „Przed nami kolejna odsłona kampanii. Jak pokazują nasze poprzednie badania, ponad 75% stomików w jakimś stopniu wycofuje się z życia społecznego z obawy przed reakcją otoczenia” – mówi Magda Piegat, Wiceprezes Fundacji STOMAlife. „Agencja LoveBrands Relations przygotowała pomysł kampanii, która ma wesprzeć Fundację w realizacji jej najważniejszego celu, czyli poprawy komfortu życia ze stomią. A oprócz aspektów czysto technicznych i systemowych, kluczową rolę w powrocie do normalności po operacji wyłonienia stomii jest aspekt psychologiczny, a przede wszystkim poczucie akceptacji. Dlatego, wraz z LoveBrands Relations będziemy bardzo dużo i głośno mówić o stomii” – dodaje.

Współpraca przy kampanii Fundacji STOMAlife

W ramach współpracy, agencja LoveBrands Relations będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę projektu, w tym media relations i wydarzenia specjalne. „To ważna i bardzo potrzebna kampania. Jesteśmy dumni, że możemy być częścią tego trudnego, ale niezwykle ciekawego projektu. Mamy nadzieję, że wspólnie z Fundacją STOMAlife uda nam się pokonać tabu i mity krążące wokół tematu stomii.” – mówi Dorota Bieniek – Kaska, Prezes agencji LoveBrands Relations.

Ze strony LB Relations projekt realizuje zespół w składzie: Monika Wincenciak-Ziemba (Senior Communications Expert), Zuzanna Bieńko (Communications Consultant) oraz Urszula Tygielska (Junior Communications Consultant).