MGA Entertainment


LoveBrands Relations dla MGA Entertainment Poland

Producent i dystrybutor bestsellerowych zabawek L.O.L. podjął decyzję o rozpoczęciu działań z obszaru Influencer marketingu. Do współpracy wybrał agencję strategicznej komunikacji zintegrowanej - LoveBrands Relations.

MGA Entertainment Poland z siedzibą w Słupsku, to producent i dystrybutor wielu popularnych marek zabawek. W związku z planami wprowadzenia na rynek nowych linii produktów podjęto decyzję o wyborze partnera do obsługi relacji z influencerami i celebrytami. Producent powierzył LoveBrands Relations opracowanie strategii działań w obszarze Influencer marketingu oraz jej kompleksową realizację dla marek, L.O.L., Poopsie i Pop Pop Hair. Zespołem pokieruje Katarzyna Miklaszewska, Head of Brand PR&Influencer marketing.
„Influencer marketing, to najszybciej rozwijający się obszar marketingu, a wydatki na ten cel stale rosną. Coraz więcej klientów zdaje sobie sprawę, że kampanie we współpracy z influencerami, to konieczność, a nie jedna z opcji. To nas bardzo cieszy, bo efektywność prowadzonych działań jest dla nas priorytetem.”- Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.

Pierwsza kampania zaplanowana została na koniec października. Kolejne działania realizowane będą w okresie listopad-grudzień 2019 i pierwszym kwartale 2020 roku