Polska marka motoryzacyjna LoveBrandem?
Z nami to możliwe!



Tam gdzie wysoka technologia łączy się ze sztuką, rodzi się Arrinera... takimi słowami Arrinerę Hussarya, czyli pierwszy, polski supersamochód opisują ci, którzy mieli przyjemność ją zobaczyć na żywo i zasiąść za jej kierownicą. W końcu silnik V8, który gwarantuje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w zaledwie 3,2 sekundy, prędkość maksymalna do 340 km/h i aerodynamiczne nadwozie projektu Pavlo Burkatskyy’ego, to nie byle co!
Zespół LoveBrands Relations komunikacyjnie wspiera Arrinerę od 2014 roku. Uczestniczyliśmy m.in. w testach superauta i zaprosiliśmy na nie media. Zorganizowaliśmy dla firmy dwie konferencje prasowe i wspieraliśmy udział Arrinery w imprezach targowych w Polsce: Motor Show 2015 w Poznaniu oraz Moto Show 2015 w Warszawie. Dla firmy prowadziliśmy także relacje inwestorskie (investor relations) wspierając proces emisji obligacji korporacyjnych. Odpowiadamy też za działania z zakresu social media relations: prowadzimy profil firmy na Facebooku oraz odpowiadamy za komunikację z blogerami motoryzacyjnymi.