Play z niespodzianką dla Coldplay



Koncert Coldplay na Stadionie Narodowym to jedno z największych wydarzeń muzycznych 2017r. Każdy występ tego zespołu to pełne efektów wizualnych i pirotechnicznych show. Ważnym elementem warszawskiego koncertu była niespodzianka dla muzyków przygotowana przez funclub zespołu we współpracy z firmą Play i LoveBrands Relations. W trakcie koncertu rozdystrybuowaliśmy 4 000 masek przypominających małpy. Te właśnie zwierzaki pojawiają się w teledysku Coldplay do „Adventure of a lifetime”. W trakcie tego utworu publiczność przyłożyła maski do twarzy, bawiąc się w rytm muzyki znanego hitu. Fani przebrani za małpki znaleźli się na telebimach. Akcja została zauważona przez zespół i uwieczniona na ich stronie internetowej.
Akcja odbiła się także szerokim echem w social mediach. Wiele osób zamieściło zdjęcia w maskach na swoich profilach w mediach społecznościowych. Play przygotował również specjalną gif budkę, w której fani Coldplay mogli robić pamiątkowe zdjęcia w maskach. Na wydarzeniu obecny był także TIDAL, którego przedstawiciele rozdawali modne gadżety.

Czytaj