Dostrajamy komunikację



Streaming staje się jedną z najpopularniejszych form słuchania muzyki. Może być również remedium na piractwo. Play świadomy tych trendów, wprowadził nowatorską ofertę nielimitowanej muzyki za darmo w serwisie streamingowym TIDAL. LoveBrands Relations wspiera tę ofertę PR-owo. Nasz zespół to miłośnicy i pasjonaci muzyki, dlatego też w realizacji działań dla Play łączymy życiową pasję z zawodowymi kompetencjami w szeroko rozumianym content marketingu i PR.
Do zadań LoveBrands Relations należy przede wszystkim wparcie komunikacyjne – public relations promocji „Nielimitowana muzyka za darmo” w Play, a także mobilnej platformy muzycznej TIDAL. Pokazujemy poprzez nasze działania, czym jest słuchanie muzyki w streamingu i jakie są korzyści z korzystania z serwisu TIDAL. Ważnym aspektem prowadzonej komunikacji jest promocja legalnych źródeł muzyki. LoveBrands Relations będzie również wspierać Play we współpracy z artystami i podmiotami związanymi z muzyką.