LoveBrands Relations dla Arrinera S.A.
LoveBrands Relations, agencja strategicznej komunikacji marketingowej, wspiera działania spółki Arrinera S.A., która buduje pierwszy w historii polskiej motoryzacji supersamochód. Do zadań agencji należy doradztwo strategiczne oraz realizacja działań komunikacyjnych i promocyjnych dla supersamochodu Arrinera oraz wsparcie komunikacyjne dla emisji obligacji korporacyjnych spółki. Wpływy z tej emisji spółka przeznaczy na finalizację projektu, a konkretnie na wprowadzenie do końca 2015 do sprzedaży wyścigowego modelu Arrinery, a do końca 2016 na wprowadzenie do sprzedaży limitowanej serii 33 sztuk cywilnej Arrinery Hussarya.
LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych, pozyskała niezwykle inspirującego klienta, jakim jest Arrinera S.A. Do zadań Agencji należy kształtowanie pożądanego wizerunku spółki, w związku z realizowanym przez nią projektem, jakim jest budowa pierwszego w Polsce supersamochodu oraz działania komunikacyjne wokół emisji obligacji korporacyjnych spółki. "Warto zauważyć, że na rynku niewiele firm może się pochwalić doświadczeniem w działaniach komunikacyjnych na rzecz emisji obligacji korporacyjnych" - tłumaczy Joanna Niemiec, główny strateg LoveBrands Relations. "To spore wyzwanie, bo wymaga od agencji zarówno zrozumienia kwestii finansowych związanych z tym procesem, jak i wyczucia marketingowego. Rekomendacją strategiczną agencji było m.in. otwarcie komunikacyjne spółki na Polaków tak, by mogli oni poczuć się częścią projektu, który zmienia oblicze polskiej motoryzacji. Arrinera budzi wiele emocje wśród polskich fanów motoryzacji i postanowiliśmy to wykorzystać" – wyjaśnia Dorota BieniekKaska, prezes LoveBrands Relations i dodaje: "Cieszymy się ogromnie, że możemy wspierać proces, w ramach którego na naszych oczach Arrinera staje się LoveBrandem."
Projekt obsługuje z ramienia LoveBrands Relations Joanna Niemiec i Anna Łącka.
14.04.2015