Liderzy


Marta Domańska

Head of Life science & CSR Department

Absolwentka studiów interdyscyplinarnych: Psychologia w Zarządzaniu, których program obejmował nauki społeczne oraz nauki o ekonomii i zarządzaniu na Akademii Leona Koźmińskiego w Warszawie. Absolwentka Interdyscyplinarnych Studiów Menedżerów Farmacji Szkoły Biznesu na Politechnice Warszawskiej. Autorka publikacji w punktowanych czasopismach naukowych. Posiada ponad 10 lat doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu złożonych projektów edukacyjnych, komunikacyjnych i promocyjnych głównie z branży biotechnologicznej, farmaceutycznej i medycznej. Swoje doświadczenie w budowaniu wizerunku marki zdobywała zarówno po stronie biznesu, jak i administracji publicznej.

Bartosz Lewicki

Head of Corporate & PA Department

Pracował jako dziennikarz, był rzecznikiem prasowym firm: OSRAM, Cezex oraz ENERIS. Projektował i realizował strategie zintegrowanych komunikacji marketingowych między innymi dla takich instytucji, jak: Grupa ITI, Europejski Fundusz Hipoteczny, Naczelna Rada Adwokacka, Tetra System Polska czy Philips Polska. Zajmuje się PRem korporacyjnym oraz budowaniem strategii. Interesuje się: zagadnieniami z branży ochrony środowiska, a także znaczeniem budowania wizerunku marki.

Monika Wincenciak-Ziemba

Client Service Director

Pracowała w charakterze stylistki przy produkcjach telewizyjnych, reklamowych oraz pokazach mody. Swoje kilkunastoletnie doświadczenie zawodowe zdobywała projektując i prowadząc zintegrowane kampanie komunikacyjne oraz projekty marketingowe dla największych marek. Organizując eventy, sięgając po influencer marketing czuje się jak ryba w wodzie. Ekspertka od budowania kompleksowych, zintegrowanych strategii eventowych. Prywatnie estetka, pasjonatka mody, użytkowego designu i wszystkiego co piękne.

Zuzanna Bieńko

Head of Brand & Influencer Marketing Department

Przygodę z branżą komunikacyjną zaczęła od organizacji eventów medycznych. W agencji LoveBrands Relations realizuje projekty z obszaru lifestyle i influencer marketingu dla klientów z branży FMCG. Pracę przy projektach zintegrowanej komunikacji marketingowej lubi za różnorodność i możliwość rozwijania wielu kompetencji jednocześnie oraz za ciągle nowe projekty, pomysły i wyzwania. Prywatnie czytelniczka dobrej literatury i fanka polskiej ilustracji dziecięcej.

.