Influencer Marketing


Influencer Marketing to jeden z najszybciej i najprężniej rozwijających się sektorów marketingu.

Nic dziwnego! Umożliwia precyzyjne dotarcie do określonych grup docelowych, zmniejsza dystans między marką a odbiorcą oraz pozytywnie wpływa na autentyczność marki i zaufanie do niej.

Zaplanowanie satysfakcjonującej kampanii z influencerami nie jest jednak proste. Należy dokładnie zgłębić cele, jakie chce osiągnąć klient, przeanalizować rynek i jego potrzeby, wziąć pod uwagę możliwości, jakie mamy w określonym budżecie, a także dopasować odpowiednie do konkretnych przekazów marki osoby.

Wybór influencerów to odpowiedzialne zadanie: niepasujące do marki, jej wartości, kryzysogenne czy współpracujące z konkurencją osoby będą nie tylko niewiarygodne dla jej własnej publiczności, ale także dla publiczności samej marki.

Dlatego właśnie kampanie influencerskie warto powierzać profesjonalistom, którzy dopasują twórców idealnie pasujących do konkretnej akcji marki i wplotą działania związane z Influencer Marketingiem w całościową strategię klienta.

W LoveBrands Relations prowadzimy różnorodne działania we współpracy z influencerami różnego rodzaju – od YouTuberów tworzących content skierowany do dzieci, przez blogerów specjalizujących się w zdrowym stylu życia, po kulinarnych, lifestyle’owych, parentingowych oraz celebrytów. Twórcy promowali zarówno nowości produktowe, jak i kampanie społeczno-edukacyjne, akcje CSR czy konkursy w social mediach.

Współpracowaliśmy m.in. z Olgą Frycz, Zosią Ślotałą, Ciocią Liestyle, Modnym Tatą, Natalią Gacką, Anią Wendzikowską, Podziaranym Tatą, Miss Agą czy Dominiką Grosicką.
Na swoim koncie mamy kilkadziesiąt współprac z influencerami, które dotychczas wygenerowały prawie 6 MILIONÓW zasięgu – a on cały czas rośnie!
Nie wahaj się – napisz do nas na adres office@lbrelations.pl i zobacz, co ekscytującego dla Ciebie przygotujemy!

NASZE REALIZACJE