Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Nowa Papiernia to prestiżowa inwestycja mieszkaniowa zlokalizowana w sercu Wrocławia, która dała życie dwóm historycznym budynkom z 1889 roku oraz zainspirowała powstanie trzeciego, w podobnym stylu. Wcześniej działała tutaj papiernia pod kierownictwem Richarda Chutscha – Mechanische Papierwaren Fabrik, a po wojnie Wrocławskie Zakłady Wyrobów Papierowych, produkujące znane chyba wszystkim bruliony, teczki czy zeszyty do nut.
Obecnie w nieruchomości mieści się 129 wyjątkowych loftów soft loftów i apartamentów. Deweloper planuje rozbudowę inwestycji o kolejne dwa budynki, nawiązujące stylem do historycznego charakteru obiektu, w ekskluzywnym, autorskim standardzie wykończenia Ultra Nova. Dodatkowo w ramach realizowanego projektu powstanie Kamienica pod Pelikanem – deweloper rekonstruuje kamienicę czynszową z XIX-wieku.
Agencja LoveBrands Relations współpracuje z Nową Papiernią przede wszystkim w zakresie media relations i komunikacji z mediami. Do naszych zadań należy również wsparcie w zakresie komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej oraz prowadzenie kanałów w mediach społecznościowych. Koncentrujemy się przede wszystkim na dotarciu do ludzi młodych, przedstawicieli wolnych zawodów, którym zależy na mieszkaniu w prestiżowej inwestycji w centrum Wrocławia o indywidualnym charakterze, a także inwestorów szukających lokali na wynajem.