"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Realizacje
Komunikacja po Benedyktyńsku
Dla „Produktów Benedyktyńskich” wykonaliśmy iście benedyktyńską pracę na rzecz emisji obligacji korporacyjnych spółki Benedictus Memes – cierpliwie i konsekwentnie realizowaliśmy przygotowaną strategię, łącząc przedsiębiorczość mnichów i nasze, marketingowe doświadczenie. W starych murach Opactwa tynieckiego, przedstawiliśmy dziennikarzom tradycyjną recepturę na sukces, którą dalej wzmocniliśmy między innymi o PR, ATL i social media. I tak, przy naszym udziale, powstała najmniejsza emisja publiczna, która wprawiła w ruch dalszy rozwój benedyktyńskiego rzemiosła.
X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij i dowiedz się w jakim celu ich używamy i jak zmienić ustawienia cookie w przegladarce.