Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Jak pokazują międzynarodowe badania przeprowadzone na zlecenie marki Rimmel, ponad 115 milionów zdjęć każdego roku jest usuwanych z mediów społecznościowych z powodu beauty hejtu! A ponieważ marka Rimmel to kwintesencja wolności i swobody w kreowaniu własnego wizerunku i wyrażaniu siebie, postanowiła głośno powiedzieć #IwillNotBeDeleted.
LoveBrands Relations miała zaszczyt i przyjemność przygotować strategię komunikacji kampanii #IwillNotBeDeleted w Polsce, której ambasadorką została znana youtuberka, Red Lipstick Monster. Globalnie, kampanię wsparły Rita Ora oraz Cara Delevingne.
W ramach współpracy, LB Relations stworzyła między innymi koncepcję akcji „czerwonych makijaży”, która ma na celu walkę z beauty hejtem, a jednocześnie finansowe wsparcie dla Fundacji Dajemy Dzieciom Siłę i prowadzonego w jej ramach Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży. Każde zdjęcie z „czerwonym makijażem” wrzucone do mediów społecznościowych z #IwillNotBeDeleted oraz @rimmellondonpl to jedna konsultacja z Telefonem Zaufania ufundowana przez markę Rimmel.
Agencja odpowiada również za powstanie nowej polityki marki w social mediach - #stopbeautyhejt. Od momentu jej ogłoszenia na profilach Rimmel, wszystkie komentarze noszące znamiona beauty hejtu są oznaczane #stopbeautyhejt.
W ciągu pierwszego tygodnia trwania kampanii, tylko na Instagramie pojawiły się 2843 wpisy z #IwillNotBeDeleted.