Działania w ramach kampanii edukacyjnej „Może zadbajmy o morze”



FRoSTA to marka żywności mrożonej, obecna na polskim rynku od 1998 roku. Zgodnie z polityką marki 100% naturalnego smaku, FRoSTA nie stosuje dodatków do żywności, a wszystkie produkty rybne marki posiadają niebieski certyfikat MSC. Firma od lat skupia się na edukacji w zakresie zrównoważonego rybołówstwa, prowadząc akcję „Może zadbajmy o morze”.

Akcja kampanii „Pierwszy pływający FRoSTA food truck

Agencja LoveBrands jest pomysłodawcą i organizatorem akcji wizerunkowo – edukacyjnej „Pierwszy pływający FRoSTA food truck”. Wydarzenie będzie nie tylko okazją do skorzystania z rybnego poczęstunku przygotowanego z produktów FRoSTY, pochodzącego z certyfikowanych łowisk, ale również możliwością spotkania z edukatorami kampanii „Może zadbajmy o morze” oraz przedstawicielami MSC. Na miejscu pojawi się również interaktywna wystawa oparta na koncepcji gier i zabaw dla najmłodszych.

„Zależało nam na kontynuowaniu naszych działań edukacyjnych ale w odświeżonej, niestandardowej formule” – mówi Aleksandra Wysocka, Marketing Manager FRoSTY. „Koncepcja zorganizowania pierwszego pływającego food trucka, którą zaproponowała agencja LB Relations idealnie wpisuje się w naszą strategię marki” – dodaje Wysocka.