Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Zmobilizowani.SM to kampania społeczno-edukacyjna zainicjowana przez Twardzieli – grupę młodych osób ze stwardnieniem rozsianym, działających przy pomorskim oddziale Polskiego Towarzystwa Stwardnienia Rozsianego na terenie Trójmiasta.
Według badania opinii zrealizowanego Twardzieli, ponad połowa Polaków nie potrafi rozwinąć skrótu „SM” (stwardnienie rozsiane), a kolejne 20% zupełnie nie wie czym jest ta choroba.
Właśnie dlatego ruszyła ogólnopolska akcja społeczno-edukacyjna Zmobilizowani.SM, której celem jest podnoszenie świadomości na temat stwardnienia rozsianego. Osoby z SM mają swoje marzenia i są zmobilizowani, aby je realizować.
Działania realizowane w ramach kampanii zwracają uwagę na to że:
Agencja LoveBrands Relations przygotowała strategię i z ogromnym zaangażowaniem realizowała tak ważną społecznie kampanię.
Agencja odpowiadała za działania komunikacyjne w kanałach tradycyjnych, w mediach społecznościowych oraz influencer marketing.
https://www.youtube.com/watch?v=IkIz6yg0GAY
https://www.youtube.com/watch?v=W6jBUE6Ya6o
https://www.youtube.com/watch?v=v7S6k4-EMYc
Poznaj szczegóły międzynarodowej kampanii Zmobilizowani.SM Cafe, jaką mieliśmy przyjemność realizować.
Sprawdź, jak działamy tworząc kampanie CSR
tagi: kampania społeczna, kampania edukacyjna, kampania społeczno-edukacyjna, kampania na rzecz stwardnienia rozsianego