Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
„Razem ścigamy się z cukrzycą bez powikłań” to ogólnopolska akcja edukacyjna realizowana z regionalnymi oddziałami oraz kołami Polskiego Stowarzyszenia Diabetyków. W ramach inicjatywy w blisko 30 miastach w całej Polsce zorganizowane zostały warsztaty dla osób z cukrzycą, a także ich rodzin oraz opiekunów, prowadzone przez ekspertów z zakresu diabetologii. Głównym celem inicjatywy było zwiększenie świadomości pacjentów w zakresie zapobiegania groźnym powikłaniom, mogącym prowadzić do przedwczesnych zgonów, a także edukacja na temat nowoczesnych możliwości terapeutycznych w cukrzycy.
W ramach działań odwiedziliśmy następujące miejscowości: Gdańsk, Gliwice, Głogów, Gniezno, Hrubieszów, Jelenia Góra, Kętrzyn, Krosno, Kutno, Legionowo, Legnica, Milicz, Nowy Sącz, Ostrów Mazowiecka, Pilchowice, Pisz, Przemyśl, Radom, Rawa Mazowiecka, Rzeszów, Siedlce, Skierniewice, Słupsk, Suwałki, Tarnobrzeg, Warka oraz Zielona Góra.
Każdy z warsztatów prowadzony był przez lekarzy diabetologów i edukatorów diabetologicznych – za każdym razem była to porcja wiedzy niezwykle przydatnej uczestnikom warsztatów
W IV edycji kampanii w 2019 r. szczególny nacisk położony został na powikłania kardiologiczne, którym można zapobiec dzięki nowoczesnym terapiom. Kampania w tym roku była we współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia i Zakładem Ubezpieczeń Społecznych oraz czołowymi organizacjami pacjenckimi działającymi na rzecz osób z cukrzycą.
LoveBrands Relations było odpowiedzialne za kompleksowe przygotowanie koncepcji warsztatów, współpracę z lokalnymi oddziałami PSD, organizację szkoleń we wszystkich lokalizacjach oraz prowadzenie działań komunikacyjnych w ramach działań media relations.