Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Wino Le Grand Noir pochodzi z Francji, a jego twórcy Robert Joseph i Hugh Ryman uchodzą za czarne owce winiarskiego świata. Dzieje się tak ze względu na fakt, że producenci postanowili przełamać schematy i stworzyli wino o buntowniczej duszy, łączące klasyczny smak tradycji winiarskich Francji ze świeżym podejściem znanym z produkcji win Nowego Świata. Le Grand Noir jest idealnym ucieleśnieniem idei, że bycie „czarną owcą”, czyli podążanie własną drogą jest inspirujące, a owoce takiego podejścia mogą okazać się zaskakująco dobre.
Do komunikacji marki wykorzystujemy głównie social media i media relations. Wierzymy w moc influencerów, dlatego także do nich zaadresowaliśmy walentynkową wysyłkę kreatywną #myloveisselflove. Przewrotny humor czarnej owcy można poznać pod adresem https://www.facebook.com/LeGrandNoirPolska a jej niebanalny smak podczas premier teatralnych w Teatrze 6 piętro, którego Le Grand Noir jest stałym partnerem i innych wydarzeń kulturalnych.
Dowiedz się więcej o możliwościach współpracy z naszą agencją komunikacji LBrelations. Sprawdź, jak możemy Ci pomóc.
Stwórz z nami strategię komunikacji dla swojej marki
Tagi: komunikacja marki, strategia komunikacji marki, komunikacja marki na przykładzie