Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Według danych, na świecie żyje 415 mln dorosłych z cukrzycą, a w Polsce liczba chorych to aż 3 mln. Światowa Organizacja Zdrowia uznała cukrzycę za pierwszą niezakaźną epidemię XXI wieku – tyko w naszym kraju z powodu jej powikłań, m.in. chorób sercowo-naczyniowych, każdego roku umiera ponad 21 500 osób.
Aby wygrać wyścig z cukrzycą, Novo Nordisk postawiło sobie za cel odkrycie, rozwój i stworzenie lepszych biotechnologicznych leków oraz udostępnianie ich pacjentom na całym świecie. Jednak walka z tą chorobą to również podnoszenie świadomości społecznej czy zachęcanie do działań profilaktycznych, jak zdrowa dieta czy aktywność fizyczna. W ramach globalnej inicjatywy „Razem zmieniajmy cukrzycę” firma organizuje również kampanię społeczno-edukacyjną, którą będziemy mieli przyjemność prowadzić.
Nasze działania obejmą realizację strategii komunikacji, prowadzenie biura prasowego, PR ekspercki, koordynację eventów oraz CSR. Zaplanowaliśmy kreatywne wysyłki do dziennikarzy, rozbudowę strony kampanii i wiele innych działań, dzięki którym – mamy ogromną nadzieję - świadomość o cukrzycy i jej powikłaniach wśród Polaków znacznie wzrośnie!