Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Niezwykła akcja na rzecz mieszkańców Płocka, zrealizowana na zlecenie PKN Orlen.
Na dwa dni, płocka Orlen Arena została zamieniona w najlepszą przychodnię specjalistyczną w kraju. Prawie 40 stanowisk eksperckich, najlepsi lekarze onkolodzy, kardiolodzy, pediatrzy i wielu, wielu innych. Dwa dni badań, konsultacji, spotkań i licznych atrakcji medycznych. 30 partnerów medycznych, lądowanie helikoptera ratunkowego, krwiobus, mammobus, kapsuła zmysłów, strefa zabaw dla dzieci – każdy z kilku tysięcy odwiedzających znalazł coś dla siebie.
Gośćmi honorowymi wydarzenia byli Minister Zdrowia, Łukasz Szumowski oraz Prezes PKN Orlen, Daniel Obajtek. Na zorganizowanej w „Miasteczku Zdrowia” konferencji prasowej pojawili się przedstawiciele najważniejszych, opiniotwórczych mediów w kraju.
Kompleksowa realizacja – LoveBrands Events