Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Ogólnopolska kampania społeczno-edukacyjna „1000 pierwszych dni dla zdrowia” informuje Rodziców o roli prawidłowego żywienia w 1000 pierwszych dni życia i wspiera w kształtowaniu prawidłowych nawyków żywieniowych ich dzieci. Program „1000 pierwszych dni dla zdrowia” ma na celu edukowanie przyszłych rodziców oraz rodziców i opiekunów najmłodszych dzieci w Polsce, jak również przedstawicieli środowiska medycznego, o kluczowej roli prawidłowego żywienia w okresie 1000 pierwszych dni życia. Więcej o programie na stronie www.1000dni.pl.
Inicjatorem kampanii jest Fundacja Nutricia, której misją jest edukacja o roli żywienia na różnych etapach życia człowieka poprzez realizację projektów edukacyjnych, zmian systemowych oraz strategicznego partnerstwa w ramach trzech obszarów: roli żywienia w chorobie, edukacji żywieniowej w 1000 pierwszych dni oraz zdrowego starzenia się.
LoveBrands Relations zajmuje się obsługą PR programu, relacjami z dziennikarzami, współpracą z ekspertami oraz prowadzeniem biura prasowego.