Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Danonki to, znane dzieciom od lat, smaczne serki oraz jogurty owocowe lub waniliowe. To, co je wyróżnia i za co cenią je przede wszystkim rodzice, to fakt, iż zostały wzbogacone o witaminę D i wapń. Nie zawierają syropu glukozowo-fruktozowego, konserwantów, sztucznych barwników i aromatów. Mogą stanowić jedną z zalecanych 3-4 porcji produktów mlecznych w codziennej diecie dziecka.
Nasza agencja odpowiada za przygotowanie i wdrożenie strategii komunikacji marki. Zaplanowaliśmy kreatywne wysyłki do dziennikarzy, ciekawe artykuły na stronę www oraz współpracę z ekspertami i influencerami – jedno jest pewne – będzie się działo!