Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
TIDAL to globalna platforma rozrywkowa stworzona dla fanów przez artystów z całego świata. Użytkownicy TIDAL cieszą się dostępem do unikalnej zawartości, która bezpośrednio łączy artystów z fanami na wiele sposobów. Serwis oferuje bezstratną jakość dźwięku. TIDAL jest dostępny w 52 krajach z katalogiem ponad 60 milionów utworów oraz 250 000 materiałów wideo w wysokiej jakości.
Zespół - którego członkowie to miłośnicy muzyki - odpowiadał za media relations, prowadzenie Facebook’a, a także wsparcie akcji dodatkowych, w których udział bierze TIDAL.
Skuteczna komunikacja + pasja do muzyki = kolejny udany przepis na LoveBrand.