"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Realizacje
Prawo do bycia LoveBrandem
Choć prawo nie działa wstecz, to my dla Kancelarii Głuchowski Siemiątkowski Zwara działamy i wstecz i w bok, czyli wieloperspektywicznie. Dla należącej do grona najbardziej doświadczonych i znanych kancelarii prawniczych na polskim rynku, rozpoczęliśmy realizację działań w ramach szeroko rozumianej zintegrowanej komunikacji marketingowej – od audytu przez przygotowanie strategii, po nową identyfikację wizualną. Jednym słowem, robimy to „co dobre i słuszne”, dla prawa, klienta i komunikacji – zgodnie z naszym LoveBrandowym przepisem.
X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij i dowiedz się w jakim celu ich używamy i jak zmienić ustawienia cookie w przegladarce.