Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Farmaceutyczny gigant, Novo Nordisk, po sukcesach kampanii „Ścigamy się z cukrzycą” i „Razem zmieniajmy życie z hemofilią”, po raz kolejny powierzył nam obsługę komunikacyjną projektu społeczno- edukacyjnego.
„Otyłość kontra zdrowie” to kampania społeczno-edukacyjna, która ma na celu zwrócenie uwagi na problem otyłości w Polsce. Głównym punktem akcji jest edukacja na wielu polach- rozpoczynając od rozpoznania choroby, jej przyczynach i poważnych konsekwencjach, a kończąc na zmianie postrzegania tego schorzenia i wspieraniu chorych w dotarciu do skutecznych terapii, między innymi farmakologicznych.
Oficjalnym startem kampanii była konferencja prasowa zorganizowana przez LoveBrands Relations 9 kwietnia w Warszawie. Na spotkanie zaproszeni zostali wybitni eksperci, którzy o otyłości mówili holistycznie: prof. Paweł Bogdański, prof. Mariusz Wyleżoł oraz dr hab. Monika Bąk-Sosnowska.
Aby cenna wiedza i świadomość powędrowała tak daleko i szeroko, jak to tylko możliwe, zaangażowaliśmy też kilkoro blogerów zajmujących się tematyką zdrowego stylu życia: Martyna Banasiak (martynabanasiak.pl), Małgorzata Świech (korzystamyznatury.pl), Anna Krzysztofik (Mama na siłowni) i Marcin Jackowiak (Mjackowiak_nutrition), którzy czynnie uczestniczyli w konferencji i robili z niej relację live.
LoveBrands Relations odpowiedzialne jest za strategię komunikacyjną, media relations, influencer marketing, PR ekspercki, stworzenie strony internetowej otylosckontrazdrowie.pl oraz organizację konferencji prasowej launchującej kampanię.
Więcej o otyłości na stronie: www.otylosckontrazdrowie.pl
Dowiedz się więcej o naszej współpracy z Novo Nordisk i realizowanych kampaniach społecznych:
Tagi: obsługa komunikacyjna projektu, komunikacja dotycząca projektu