Kampania społeczna Zmobilizowani.SM Cafe



Zaburzenia widzenia. Osłabienie mięśni. Problemy z koordynacją ruchów i utrzymaniem równowagi. To tylko kilka objawów towarzyszących osobom chorym na stwardnienie rozsiane, którzy bez odpowiedniej opieki i leczenia nie mogą normalnie funkcjonować. Aby zrozumieć z jakimi trudnościami zmagają się osoby z SM i jak wygląda świat z ich perspektywy w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej Zmobilizowani.SM rusza projekt Zmobilizowani.SM Café.

To autobus-kawiarnia, który na każdym kroku zaskakuje nasze zmysły i symuluje objawy stwardnienia rozsianego – menu nagle staje się nieczytelne i mgliste, stół traci stabilność, podłoga sprawia wrażenie jakby ruszała się pod naszymi stopami. Każda osoba, która trafi do autobusu będzie mogła przez kilka chwil poczuć się jak chory na SM, a przy okazji otrzyma pyszną darmową kawę czy herbatę!

Międzynarodowa kampania społeczna

Zmobilizowani.SM Café to projekt międzynarodowy, zainicjowany przez MS Ireland – organizację działającą na rzecz pacjentów z SM w Irlandii. Kampania społeczna została zauważona i doceniona przez polskie stowarzyszenia, które kontynuują tę ideę także w naszym kraju.

LBrelations w realizacji kampanii społecznej Zmobilizowani.SM

W 2018 roku autobus odwiedził 5 polskich miast: Gdynię, Warszawę, Lublin, Łódź i Katowice – w każdym z nich odbyła się konferencja prasowa. W każdym mieście uzyskaliśmy patronat medialny regionalnego oddziału TVP.

W projekt zaangażowani byli m.in. przedstawiciele stowarzyszeń pacjentów, lekarze neurolodzy, przedstawiciele samorządów terytorialnych, parlamentarzyści.

Agencja LoveBrand Relations odpowiadała za przygotowanie planu akcji, stałą współpracę z Irlandią oraz realizację projektu na każdym etapie. Agencja odpowiadała za działania komunikacyjne w kanałach tradycyjnych, w mediach społecznościowych oraz za influencer marketing.

Dowiedz się więcej o kampanii społecznej Zmobilizowani.SM

Zmobilizowani.SM