Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Zaburzenia widzenia. Osłabienie mięśni. Problemy z koordynacją ruchów i utrzymaniem równowagi. To tylko kilka objawów towarzyszących osobom chorym na stwardnienie rozsiane, którzy bez odpowiedniej opieki i leczenia nie mogą normalnie funkcjonować. Aby zrozumieć z jakimi trudnościami zmagają się osoby z SM i jak wygląda świat z ich perspektywy w ramach kampanii społeczno-edukacyjnej Zmobilizowani.SM rusza projekt Zmobilizowani.SM Café.
To autobus-kawiarnia, który na każdym kroku zaskakuje nasze zmysły i symuluje objawy stwardnienia rozsianego – menu nagle staje się nieczytelne i mgliste, stół traci stabilność, podłoga sprawia wrażenie jakby ruszała się pod naszymi stopami. Każda osoba, która trafi do autobusu będzie mogła przez kilka chwil poczuć się jak chory na SM, a przy okazji otrzyma pyszną darmową kawę czy herbatę!
Zmobilizowani.SM Café to projekt międzynarodowy, zainicjowany przez MS Ireland – organizację działającą na rzecz pacjentów z SM w Irlandii. Kampania społeczna została zauważona i doceniona przez polskie stowarzyszenia, które kontynuują tę ideę także w naszym kraju.
W 2018 roku autobus odwiedził 5 polskich miast: Gdynię, Warszawę, Lublin, Łódź i Katowice – w każdym z nich odbyła się konferencja prasowa. W każdym mieście uzyskaliśmy patronat medialny regionalnego oddziału TVP.
W projekt zaangażowani byli m.in. przedstawiciele stowarzyszeń pacjentów, lekarze neurolodzy, przedstawiciele samorządów terytorialnych, parlamentarzyści.
Agencja LoveBrand Relations odpowiadała za przygotowanie planu akcji, stałą współpracę z Irlandią oraz realizację projektu na każdym etapie. Agencja odpowiadała za działania komunikacyjne w kanałach tradycyjnych, w mediach społecznościowych oraz za influencer marketing.
Dowiedz się więcej o kampanii społecznej Zmobilizowani.SM