"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Realizacje
Na targach z Arrinerą – veni, vidi, vici!
W styczniu 2016 roku wraz z Arrinerą wybraliśmy się na największe w Europie targi motosportu, które co roku przyciągają ponad 84 000 widzów: Autosport International - The Racing Car Show w Birmingham, gdzie zaprezentowaliśmy światu… pierwszą polską wyścigówkę Arrinera Hussarya GT4! LoveBrands Realtions odpowiadała za strategię komunikacyjną Arrinery na targach, w tym za pomysł, by wykorzystać jej stoisko do promocji polskiego motosportu. To dlatego obok firmy Arrinera pojawiły się na nim młode gwiazdy polskiego motosportu: Maciej Dreszer i Gosia Rdest. W ramach tego projektu odpowiadaliśmy także za koncepcję stoiska, jego stworzenie i obsługę od strony logistycznej i medialnej, a także za komunikację z mediami w Polsce i w Wielkiej Brytanii.
W dodatku wraz z Arrinerą zdobyliśmy pierwszą nagrodę w kategorii „Best Stand Design 2016” pokonując ponad 500 wystawców z całego świata! Jury urzekła prostota stoiska utrzymanego w kolorach bieli i czerwieni, z elementami grafitu, subtelnie nawiązującego do patriotycznego charakter projektu. Zachwyt jurorów wzbudziło też umiejętne połączenie nowoczesności, reprezentowanej przez supersamochód stanowiący centralny punkt stoiska, oraz historii Polski, reprezentowanej przez sylwetkę polskiego husarza umieszczoną na przeszklonych elementach.
X
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij i dowiedz się w jakim celu ich używamy i jak zmienić ustawienia cookie w przegladarce.