Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
W sierpniu 2019 roku LoveBrands Relations wygrała przetarg na obsługę kampanii informacyjno-promocyjnej projektu „Cyfrowa rekonstrukcja i digitalizacja polskich filmów fabularnych, dokumentalnych i animowanych” realizowanej w latach 2017-2020 przez Polski Instytut Sztuki Filmowej, wspólnie z Wytwórnią Filmów Dokumentalnych i Fabularnych oraz Studiem Filmów Rysunkowych w Bielsku Białej.
Projekt przewiduje digitalizację i cyfrową rekonstrukcję około 160 fabularnych produkcji pełnometrażowych, a także 10 000 minut filmów animowanych, seriali animowanych i krótkometrażowych filmów fabularnych i dokumentalnych oraz 3000 wydań Polskiej Kroniki Filmowej. W ramach Projektu rusza kampania promocyjna pod nazwą 35mmFILM. Taśma filmowa 35 mm to najczęściej używany format światłoczułego materiału filmowego wykorzystywanego w kinematografii od końca XIX wieku do dziś w prawie niezmienionej formie. Filmy zdigitalizowane i zrekonstruowane w ramach projektu zostaną ponownie przeniesione na taśmę filmową 35 mm.
„Polskie filmy drugiej połowy XX wieku były tworzone przez fenomenalnych twórców wspieranych przez wspaniałe ekipy i wytwórnie. Występowali w nich aktorzy tworzący pamiętane po dziś dzień kreacje. To były dzieła, które ukształtowały całe pokolenia artystów, nie tylko z Polski” powiedział Radosław Śmigulski, dyrektor Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej.
Niestety, produkcje borykały się m.in. z niedoborami taśmy filmowej czy zawodzącym sprzętem. Teraz, dzięki technologii i talentom młodych, polskich specjalistów, będziemy oglądać te filmy w pełnej krasie, zgodnie z wizją ich twórców, popartą nowymi narzędziami cyfrowej kreacji, niedostępnymi w czasach, kiedy filmy te powstawały – dodał Śmigulski.
W ramach umowy, agencja odpowiada za opracowanie i wdrożenie strategii działań PR, relacje z mediami i PR ekspercki oraz obsługę mediów społecznościowych dedykowanych kampanii. Zespół zajmuje się także przygotowaniem mediaplanu i koordynowaniem realizacji kampanii reklamowej projektu.
Po stronie agencji, prowadzeniem działań na rzecz Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i kampanii 35mmFILM zajmuje się zespół Corporate & Public Affairs, w którego skład wchodzą Bartosz Lewicki oraz Milena Świątkowska. Nad merytoryczną częścią projektu czuwają również szefowe LoveBrands Relations – Dorota Bieniek-Kaska oraz Joanna Niemiec.
„35mmFILM to niezwykle ważny projekt dla środowiska filmowego oraz całego społeczeństwa, ponieważ promuje dziedzictwo polskiej kultury i sztuki filmowej. Jesteśmy dumni, że Polski Instytut Sztuki Filmowej powierzył nam tak ważne zadanie jakim jest stworzenie pomysłu oraz wielokanałowa komunikacja projektu. Wierzymy, że dzięki nagłośnieniu kampanii, polskie, kultowe filmy zyskają nowe życie i nowych odbiorców – komentuje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations.
FB: facebook.com/35mmFILM