LoveBrands Relations dla Supermercato24


We wrześniu br., LoveBrands Relations nawiązało współpracę z Supermercato24 – pierwszą włoską firmą specjalizującą się w tzw. same-day delivery, czyli dostarczaniu zamówień online tego samego dnia i najszybciej rozwijającą się w Europie platformą do zakupów spożywczych on-line.

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za obsługę w Polsce komunikacji korporacyjnej firmy Supermercato24, w tym usług oferowanych przez firmę. Do zadań agencji należy wsparcie klienta w zakresie działań mediowych oraz PR ekspercki, a także doradztwo komunikacyjne, w tym komunikacja zaistnienia włoskiej firmy na polskim rynku.
- Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła włoska firma Supermercato24, której początkiem strategii ekspansji zagranicznej stał się oddział w Polsce. Naszym celem jest efektywne doradztwo komunikacyjne – jesteśmy pewni, że praca zespołu przyniesie oczekiwane rezultaty – komentuje Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations.
Po stronie agencji, prowadzeniem działań na rzecz włoskiego Supermercato24 zajmuje się zespół Corporate & Public Affairs, w którego skład wchodzą Bartosz Lewicki oraz Milena Świątkowska.


Model działania włoskiej firmy opiera się na współpracy z sieciami handlowymi. Supermercato24 umożliwia Klientom wybór ulubionego sklepu spośród wielu i dostarczenie zakupów w wybranym przez nich czasie, dzięki osobistemu „shopperowi”, który robi zakupy w ich imieniu. Firma planuje przejęcia i akwizycje w celu zwiększenia potencjału rynkowego:
- Usługa Supermercato24 początkowo będzie dostępna w największych polskich miastach, ale będzie sukcesywnie wprowadzana w kolejnych miejscowościach m.in. dzięki konsolidacji rynku oraz wzrostowi organicznemu – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Prezeska Zarządu Supermercato24 Poland oraz członkini Międzynarodowego Zespołu Zarządczego Supermercato 24.


Współpracę nawiązano z początkiem września 2019 roku w wyniku przetargu. Strony nie ujawniają, na jak długo podpisano umowę.