Realizacje
"W ciągle zmieniającym się społeczeństwie najtrwalszymi markami mają szansę zostać te, które są tworzone z sercem. Muszą być rzeczywiste i wiarygodne. Przetrwają te brandy, które są autentyczne"
_ Howard Schultz, CEO Starbucks _
Migrena to jedno z największych wyzwań komunikacyjnych – jak bowiem mówić o bólu, którego nie widać i nie można go zmierzyć? W ramach kampanii „Razem pokonajmy migrenę zawodowo” wraz z firmą Novartis oraz partnerem społecznym – Pracodawcami RP prowadziliśmy działania mające na celu pokazanie migreny jako poważnej i uciążliwiej choroby neurologicznej mającej znaczny wpływ nie tylko na życie zawodowe osób z migreną, ale także na ich środowisko oraz ekonomię całego kraju!
Działania w kampanii
W ramach kampanii przeprowadziliśmy działania, których celem było zmapowanie tego, w jaki sposób ludziom kojarzy się migrena i co wiedzą na jej temat:
W ramach projektu zrealizowaliśmy konferencję prasową, w trakcie której zaprezentowany został raport Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego PZH pt. „Społeczne znaczenie migreny z perspektywy zdrowia publicznego i systemu ochrony zdrowia”.
Obecność w mediach i instytucjach publicznych
Badania stanowiły podstawę szeroko zakrojonych działań media relations: od czasopisma „Pani” przez portale medyczne i media takie jak Pytanie na śniadanie oraz Program III Polskiego Radia, aż po dedykowaną audycję w… Radio Maryja.
Kampania, dzięki statusowi działania o charakterze społeczno-edukacyjnym otrzymała patronat Narodowego Funduszu Zdrowia oraz Zakładu Ubezpieczeń społecznych.
LoveBrands Relations było odpowiedzialne za przygotowanie koncepcji komunikacyjnej projektu, koordynację działań wraz z Pracodawcami RP, a także za szeroką komunikację w ramach media relations. W przygotowaniu spotkania launchującego projekt LoveBrands odpowiadało Zarówno kontakt z ekspertami, techniczne przygotowanie konferencji, jak i współpracę przy tworzeniu materiałów merytorycznych, w tym skrótu raportu z badań.