"Menopauza - zmiana na lepsze"


Współpracujemy z marką VICHY przy projektach komunikacyjnych, którym celem jest wzmocnienie medycznego wizerunku marki i jej ekspertyzy w kategorii pielęgnacji przeciwstarzeniowej, w tym zwiększenie świadomości dotyczącej pielęgnacji skóry menopauzalnej wśród konsumentek.

W 2020 r. odpowiadamy za opracowanie strategii komunikacji dwóch gam produktowych: LIFTACTIV Specialist oraz NEOVADIOL, w tym przygotowanie i realizację planu komunikacji dla nowych produktów.

Do naszych zadań należy m.in. bieżący kontakt z dziennikarzami oraz dystrybucja informacji prasowych pozycjonujących produkty i ekspertów marki. W związku z pandemią COVID-19, która wykluczyła możliwość organizacji konferencji prasowych, zarekomendowaliśmy i zorganizowaliśmy dla VICHY trzy webinary dla dziennikarzy i influencerów, które spotkały się z bardzo pozytywnym odbiorem uczestników.

Opracowaliśmy i realizujemy dla VICHY projekt „MENOPAUZA – ZMIANA NA LEPSZE”, którego celem jest pozycjonowanie marki Vichy Neovadiol jako eksperta w pielęgnacji skóry menopauzalnej. W ramach projektu została powołana Rada Ekspertów Neovadiol ds. Menopauzy, która ma wzmocnić eksperckość i medykalizację marki. Angażujemy Radę m.in. w: wywiady prasowe, LIVE czaty czy webinary, a także wspieramy markę w działaniach na Social Media i w komunikacji wewnętrznej.