Play klientem LoveBrands Relations



Muzyka przeszła do LoveBrands Relations – PLAY nowym klientem agencji

Agencja LoveBrands Relations nawiązała współpracę z operatorem komórkowym PLAY. Do jej zadań należy przede wszystkim wparcie komunikacyjne mobilnej platformy muzycznej TIDAL oraz promocji „Muzyka przeszła do PLAY”. Współpraca rozpoczęła się w lutym tego roku. Działania realizowane będą w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej.
LoveBrands Relations rozpoczęła w lutym 2016 roku współpracę z siecią komórkową PLAY. Do zadań agencji należy komunikacja i promocja serwisu TIDAL oraz oferty „Muzyka przeszła do PLAY” (nielimitowanej muzyki za darmo w PLAY), wśród mediów i influencerów. LoveBrands Relations będzie również wspierać PLAY we współpracy z artystami i podmiotami związanymi z muzyką.
Głównym celem działań LoveBrands Relations, agencji specjalizującej się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych, jest podniesienie rozpoznawalności marki TIDAL na rynku polskim, pokazaniu czym jest słuchanie muzyki w streamingu i jakie są korzyści z korzystania z tego serwisu. Ważnym aspektem prowadzonej komunikacji jest promocja legalnych źródeł muzyki oraz forma wynagrodzenia artystów, która w przypadku TIDAL jest dużo korzystniejsza niż w u konkurencyjnych serwisów.
Za prace przy projekcie po stronie agencji odpowiada Joanna Niemiec, Wiceprezes i Główny Strateg oraz Michał Łoniewski, Konsultant ds. komunikacji.
Współpraca z PLAY, dotycząca serwisu streamingowego TIDAL jest dla nas wymarzonym projektem. Zarówno ja, jak i Michał Łoniewski, jesteśmy miłośnikami i pasjonatami muzyki, czemu wyraz dajemy również prywatnie m.in. przez blogi, promocję inicjatyw muzycznych czy uczestnictwo w konferencjach branżowych, koncertach i festiwalach. Dlatego też w działaniach łączymy zawodowe kompetencje w szeroko rozumianym content marketingu z życiową pasją. Jestem przekonana, że to połączenie przyniesie wiele korzyści zarówno serwisowi TIDAL jak i PLAY, który coraz aktywniej komunikuje swoje zaangażowanie w promocję muzyki i jej legalnych źródeł. – mówi Joanna Niemiec, Wiceprezes i Główny Strateg LoveBrands Relations

19.05.2016

Czytaj