"Cóż to takiego wiedza? Nic innego jak zapisane doświadczenie"
_ Thomas Carlyle _
News
LoveBrands Relations dla ElektroEko
W styczniu 2016 roku agencja LoveBrands Relations rozpoczęła współpracę z ElektroEko Organizacją Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego. Działania realizowane będą w zakresie strategicznej komunikacji marketingowej.
LoveBrands Relations, agencja specjalizująca się w tworzeniu i realizacji zintegrowanych strategii marketingowych rozpoczęła współpracę z ElektroEko. Działania obejmą komunikację korporacyjną oraz komunikację związaną z edukacyjnym programem „Moje miasto bez elektrośmieci”. W ramach podjętej współpracy konsultanci LoveBrands Relations będą odpowiedzialni za strategię komunikacyjną, doradztwo strategiczne oraz media relations.
Jako największa organizacja odzysku w Polsce czujemy swoją odpowiedzialność za kształtowanie nawyków konsumenckich związanych z prawidłowym postępowaniem ze zużytym sprzętem elektrycznym i elektronicznym. Program „Moje miasto bez elektrośmieci” obecnie jest najsprawniejszym programem zbierania elektrośmieci w Polsce. To unikalna inicjatywa, łącząca działania producentów, rzeczywiście realizujących zasadę odpowiedzialności za środowisko naturalne, i ich klientów, również tych przyszłych, dla których to środowisko jest prawdziwą wartością. Zależy nam, aby dotarł do jak najszerszej grupy odbiorców, w czym pomóc ma nam LoveBrands Relations. Konsultanci Agencji posiadają odpowiednie doświadczenie i umiejętności by skutecznie komunikować potrzebę troski o środowisko. – mówi Prezes ElektroEko, Grzegorz Skrzypczak.
ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego S.A. to największa organizacja tego typu w Polsce. W imieniu swoich klientów realizuje ich zobowiązania wynikające z ustawy o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym organizując sprawny i efektywny kosztowo system zbierania zużytego sprzętu. Również troska o środowisko naturalne zajmuje bardzo istotne miejsce w realizacji działań organizacji. Z myślą o nim, utworzony został autorski program „Moje miasto bez elektrośmieci”. Program ma na celu budowę efektywnego i funkcjonalnego systemu zbierania elektrośmieci oraz kształtowanie postaw ekologicznych wśród mieszkańców. ElektroEko realizuje swoje działania z najwyższą starannością, efektywnością i zadowoleniem Klientów. Prowadzi wiele inicjatyw, które są zauważane i doceniane m.in. przez Ministerstwo Środowiska.
"ElektroEko, w swoich działaniach wykazuje się rzetelnością i dbałością w wykonywaniu obowiązków realizowanych na rzecz klientów. Cieszymy się, że możemy współpracować z największą organizacją odzysku sprzętu elektrycznego i elektronicznego w Polsce. Przygotowane przez nas działania powinny przyczynić się do zwiększenia skuteczności funkcjonowania ElektroEko oraz działań zmierzających do zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków. Bardzo ważny jest dla nas właśnie CSRowy aspekt podejmowanych działań" – mówi Prezes LoveBrands Relations, Dorota Bieniek-Kaska
Za prace przy projekcie po stronie agencji odpowiada Marta Soluch, ekspert ds. komunikacji oraz Angelika Waszkiewicz, asystent ds. komunikacji.
TA STRONA UŻYWA COOKIES. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Kliknij i dowiedz się w jakim celu ich używamy i jak zmienić ustawienia cookie w przegladarce.