LoveBrands Relations z nowym klientem Supermercato24


We wrześniu 2019 r., LoveBrands Relations nawiązało współpracę z włoską firmą Supermercato24 – liderem na europejskim rynku usług logistyczno-informatycznych same-day delivery.

Supermercato24 specjalizuje się w obsłudze sklepów spożywczych i sieci handlowych oferując im rozwiązania B2B2C umożliwiające obsługę zamówień online oraz dostawę towarów dla klientów indywidualnych tego samego dnia. Firma należy do najszybciej rozwijających się platform tego typu w Europie.

Zespół LoveBrands Relations odpowiada za obsługę w Polsce komunikacji korporacyjnej firmy Supermercato24, w tym usług oferowanych przez firmę. Do zadań agencji należy wsparcie klienta w zakresie działań mediowych oraz PR ekspercki, a także doradztwo komunikacyjne, w tym komunikacja zaistnienia włoskiej firmy na polskim rynku.

Cieszymy się, że do grona naszych klientów dołączyła włoska firma Supermercato24, której początkiem strategii ekspansji zagranicznej stał się oddział w Polsce. Naszym celem jest efektywne doradztwo komunikacyjne – jesteśmy pewni, że praca zespołu przyniesie oczekiwane rezultaty – komentuje Joanna Niemiec, Wiceprezes LoveBrands Relations.

Po stronie agencji, prowadzeniem działań na rzecz włoskiego Supermercato24 zajmuje się zespół Corporate & Public Affairs, w którego skład wchodzą Bartosz Lewicki oraz Milena Świątkowska.

Model działania włoskiej firmy opiera się na współpracy z sieciami handlowymi i lokalnymi sklepami. Supermercato24 ułatwia organizację sprzedaży online sieciom stacjonarnym, które nie posiadają własnej logistyki dla e-commerce. Klientom z kolei umożliwia wybór ulubionego sklepu spośród wielu i dostarczenie zakupów w wybranym przez nich czasie, dzięki osobistemu „shopperowi”, który robi zakupy w ich imieniu. Firma planuje przejęcia i akwizycje w celu zwiększenia potencjału rynkowego:

Usługa Supermercato24 początkowo będzie dostępna w największych polskich miastach, ale będzie sukcesywnie wprowadzana w kolejnych miejscowościach m.in. dzięki konsolidacji rynku oraz wzrostowi organicznemu – mówi Anna Podkowińska-Tretyn, Prezeska Zarządu Supermercato24 Poland oraz członkini Międzynarodowego Zespołu Zarządczego Supermercato 24.