News
"Cóż to takiego wiedza?
Nic innego jak zapisane doświadczenie"
_ Thomas Carlyle _
Agencja strategicznej komunikacji zintegrowanej LoveBrands Group potencjał rozwoju rynku komunikacyjnego widzi m.in. w coraz większej liczbie nowych firm technologicznych. Wchodząc na polski rynek potrzebują one zarówno komunikacji produktowej, jak i korporacyjnej. Wiele z nich oczekuje także wsparcia w budowaniu dialogu z decydentami, by warunki do rozwoju tego typu firm w Polsce były jak najlepsze. To dlatego zatrudniając nowego szefa działu komunikacji korporacyjnej LoveBrands Group postawiła na Jarosława Bukowskiego, który do firmy wniósł swój knowhow w zakresie potrzeb komunikacyjnych firm technologicznych i start-upów.
Jarosław Bukowski objął stanowisko Head of Corporate Communications & Public Affairs w styczniu br. Jego zadaniem będzie m.in. wsparcie obecnych Klientów agencji, w tym także firm technologicznych, takich jak SelfMaker, jak również tych, które w swoim rozwoju stawiają na nowe technologie i dla których obszary związane z IT są istotne biznesowo.
Przed dołączeniem do LoveBrands Group, Bukowski zajmował stanowisko Consulting Directora w agencji HAVAS PR Warsaw, w której odpowiadał za doradztwo klientom z obszaru nowych technologii oraz z sektora startupowego. Przez ostatnie lata rozwijał działalność doradczą w zakresie komunikacji i budowania strategii biznesowej w Polsce i na świecie. Do grona marek, z którymi pracował należą m.in. TIER Mobility, ERGO IT, Telemedi, OPPO, Booksy, Retail Robotics, Symmetrical czy Allegro.
Ma niemal 15-letnie doświadczenie w branży elektroniki konsumenckiej, technologii i komunikacji. Specjalizuje się w tworzeniu strategii i doradzaniu w zakresie komunikacji i działań marketingowych. Wcześniej zajmował zarządcze stanowiska także w międzynarodowych firmach: LG Electronics i Huawei.
Budowaniu relacji marki ze światem zewnętrznym to zazwyczaj spore wyzwanie. Jednocześnie praca przy dopasowywaniu strategii do potrzeb odbiorców i stworzenie trwałych więzi pomiędzy brandem i użytkownikiem to zajęcie dające dużą satysfakcję, bo umożliwiające obcowanie i wspieranie idei i rozwiązań, które wpływają na codzienność ludzi. To, co mnie najbardziej motywuje do pracy, to fakt, że komunikacja to dzisiaj połączenie wielu dyscyplin i metod dotarcia, przez co żaden dzień w pracy nie jest nudny i powtarzalny. Niezmiennie też wkładam wiele energii w dogłębne zrozumienie potrzeb klientów i przeniesienie ich wizji i przekazu na język zrozumiały dla każdego – komentuje Jarosław Bukowski, Head of Corporate Communications & Public Affairs w LoveBrands Group.
Bardzo doceniamy dotychczasowe doświadczenie zawodowe Jarosława – podkreśla Dorota Bieniek-Kaska, prezeska zarządu LoveBrands Group – Dołącza on do naszego zespołu w momencie, gdy już mamy na pokładzie klientów technologicznych i doświadczenie we wspieraniu ich zarówno od strony produktowej, jak i korporacyjnej czy inwestorskiej. Wierzę, że wzmocnieni jego kompetencjami będziemy wstanie pomóc wielu startupom i bardziej rozwiniętym firmom technologicznym w osiągnięciu statusu lovebrandów w swoich kategoriach.
Agencja LoveBrands Group przeszła w ostatnim czasie wiele pozytywnych zmian wynikających, nie tylko z rozwoju i wprowadzenia na rynek nowych brandów, takich jak LoveBrands Digital czy LoveBrands Studio, ale też z ponad 7 lat obecności na polskim rynku. Zaliczyć do nich można m.in. aktywny udział w międzynarodowej sieci 3AW, czy członkostwo w SKM SAR.