News
"Cóż to takiego wiedza?
Nic innego jak zapisane doświadczenie"
_ Thomas Carlyle _
Farmaceutyczny gigant, Novo Nordisk, po raz kolejny powierzył LoveBrands Relations prowadzenie projektu społeczno-edukacyjnego. Od kwietnia 2019 roku agencja zajmuje się obsługą komunikacyjną nowej kampanii „Otyłość kontra zdrowie”.
W ramach współpracy, LoveBrands Relations odpowiedzialne jest za strategię, media relations, influencer marketing, PR ekspercki, stworzenie strony internetowej otylosckontrazdrowie.pl oraz organizację konferencji prasowej launchującej kampanię. Projekt po stronie LB Relations prowadzi Katarzyna Miklaszewska, Communications Expert oraz Dominika Kaczyńska, Junior Communications Consultant.
„Edukacja jest kluczowa dla polepszenia stanu zdrowia społeczeństwa i powstrzymania tej epidemii XXI wieku. Naszym celem przy kampanii „Otyłość kontra zdrowie” jest zwiększanie świadomości o zagrożeniach wynikających z otyłości, ale także szerzenie wiedzy o wszelkich możliwych terapiach i rozwiązaniach. Projekty społeczne są dla nas szczególnie ważne – od kilku lat prowadzimy kampanię „Razem ścigamy się z cukrzycą”, a ponadto zaangażowaliśmy się pro bono w akcję „Przyłóż łapę do czegoś dobrego”, w której namawiamy do przekazywania 1% z podatku Stowarzyszeniu Zwierzęta Ludziom.” - Dorota Bieniek-Kaska, President & CEO, LoveBrands Relations.
LoveBrands Relations dla Novo Nordisk realizuje również kampanie „Ścigamy się z cukrzycą” i „Razem zmieniajmy życie z hemofilią”.
Więcej informacji o kampanii i leczeniu otyłości na stronie www.otylosckontrazdrowie.pl