Roche Polska wybrał LoveBrands Relations do obsługi komunikacji korporacyjnej


Roche Polska i LoveBrands Relations rozpoczęły współpracę w obszarze komunikacji korporacyjnej. Do zadań agencji należy między innymi doradztwo komunikacyjne, codzienne wsparcie w zakresie działań mediowych realizowanych w ramach PR korporacyjnego, zarządzanie zapytaniami mediów, obsługa konta w serwisie Twitter oraz bieżący monitoring mediów

Roche Polska prowadzi szereg działań w zakresie partnerstwa publiczno-prywatnego oraz edukacji dotyczącej nowoczesnych terapii, medycyny spersonalizowanej a także diagnostyki genetycznej. W ramach programu „Nauka Ratuje Życie” Roche prowadzi inicjatywy wspierające polska naukę, a także wspiera lub inicjuje innowacyjne projekty rozwijające polska gospodarkę.

LoveBrands odpowiada również za prowadzenie korporacyjnego konta Roche Polska w serwisie Twitter.

- Komunikacja korporacyjna firm farmaceutycznych niesie ze sobą wiele wyzwań. Mało który obszar rynku jest poddany tak wielu regulacjom. Tym bardziej jestem zadowolona, że LoveBrands Relations jest w tym obszarze partnerem Roche – jednej z największych na świecie firm biotechnologicznych – powiedziała Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu LoveBrands Relations.

Wsparcia strategicznego niezbędnego do realizacji tego projektu udzielają Dorota Bieniek-Kaska, Prezes Zarządu oraz Joanna Niemiec, Główny Strateg LoveBrands Relations. Za bieżącą obsługę kontraktu odpowiada zespół Corporate & Public Affairs, którego szefem jest Bartosz Lewicki. Agencja została wybrana w drodze przetargu. Strony nie ujawniają informacji na temat szczegółów kontraktu.