LoveBrands Relations dla Gedeon Richter


Z początkiem marca 2020 LoveBrands Relations nawiązało współpracę z Gedeon Richter Sp. z o.o, jedną z największych firm farmaceutycznych w Europie Środkowo-Wschodniej, coraz prężniej rozwijającą swoją działalność na rynkach Europy Zachodniej, w Chinach i Ameryce Łacińskiej. Firma od sześciu lat realizuje projekt „Recepta na sukces”, skierowany do studentów farmacji oraz medycyny.

W ramach VI edycji projektu „Recepta na sukces” agencja LoveBrands Relations przygotowała ciekawą koncepcję komunikacyjną pt. „Porozmawiajmy otwarcie o…” (#porozmawiajmyotwarcie). Jej celem jest zwiększenie świadomości studentów medycyny i farmacji, a także lekarzy i farmaceutów, w zakresie potrzeb komunikacyjnych kobiet poszukujących konsultacji ginekologicznej lub farmaceutycznej. Inspiracją do zaproponowanych działań oraz włączeniem pacjentek, jako odbiorów kampanii jest hasło firmy: „W trosce zdrowie kobiet". Działania mają na celu dodatkowo zwiększyć świadomość pacjentek w zakresie tego, jakich informacji na temat ich życia intymnego potrzebuje lekarz czy farmaceuta, by móc we właściwy sposób zatroszczyć się o ich zdrowie.

Współpraca z Gedeon Richter jest dla LoveBrands Relations ważnym krokiem w rozwoju doświadczeń dla branży farmaceutycznej, które nie ukrywam są naszym wyróżnikiem. Mamy odpowiednie kompetencje w zakresie zintegrowanej komunikacji i dlatego jesteśmy przekonani o sukcesie tego projektu.
Dorota Bieniek-Kaska, Prezes LoveBrands Relations

Do zadań agencji należy szerokie spektrum działań komunikacyjnych. Zespół LoveBrands Relations jest odpowiedzialny za całościową realizację kampanii, w tym przeprowadzenie akcji konsultacji on-line na FB, przeprowadzenie badań rynkowych, opracowanie nowego KV, organizację webinarów, działania media relations, a także content oraz influencer marketing.Za działania po stronie Agencji odpowiedzialna jest Prezes Dorota Bieniek-Kaska, Senior Communications Expert Marta Domańska oraz Communications Consultant Jędrzej Sudnikowicz. Strony nie ujawniają, na jaki okres czasu podpisana została umowa.