LoveBrands Relations dla producenta win TiM



Producent win rozpoczął współpracę z LoveBrands Relations. Agencja będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej dla czterech marek zarządzanych przez TIM: Oak View, Lutzville, Cudge Creek i Panul. LoveBrands Relations poprowadzi komunikację w social mediach, punktach sprzedaży, a także będzie odpowiedzialna za prowadzenie biura prasowego.
- Współpraca z firmą TIM to bardzo złożony projekt. Zajmiemy się komunikacją czterech marek skierowanych do bardzo zróżnicowanych grup odbiorców. Za każdą z marek stoi inna, fascynująca historia, co stwarza ciekawe możliwości komunikacyjne. Jedno jest pewne: nie będzie nudno – mówi Joanna Niemiec, Wiceprezes i strateg LoveBrands Relations.
Z ramienia agencji, projekt koordynuje Senior Communications Expert Monika Wincenciak - Ziemba wraz z Markiem Klemczakiem, Junior Communications Consultant i Magdaleną Radecką, Communications Assistant.
Czas trwania umowy objęty jest poufnością. Agencja została wybrana w drodze przetargu.

16.10.2017r.

Czytaj